Ja, det er åbenbart ikke størrelsen det
Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-09-07 20:00

Klippet fra http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article336301.ece

"Deres 12,9 liter store Cursor 13-motor fik umiddelbart 20 ekstra
hestekræfter og en momentgevinst på hele 150 Nm"

Ikke meget for så stor motor . Tror journalisten skulle læse
korrektur

Kasper Christensen
Bil nr. 1: Skoda Octavia Combi Elegance 2.0 FSI ('07)
Bil nr. 2: Citroën Saxo 1,1i SX ('96)

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 15-09-07 22:35

Kasper Christensen <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev :

>Ikke meget for så stor motor . Tror journalisten skulle læse
>korrektur

det behøver han ikke - du trækker det ud af sammenhæng

--
Jan_stevns

Fra : Thomas H.

Dato : 15-09-07 22:58

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hestekræfter og en momentgevinst på hele 150 Nm"
>
> Ikke meget for så stor motor . Tror journalisten skulle læse korrektur

Øøøh hvad snakker du om? Der står momentGEVINST.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 15-09-07 23:05

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev :

>Øøøh hvad snakker du om? Der står momentGEVINST.

Mon ikke Kasper snart læser *hele* artiklen igen ?

<< grin >>

--
Jan_stevns

Fra : N/A

Dato : 16-09-07 11:14

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 16-09-07 11:14

Møller <M@g2net.dk> skrev :

>Og læse korrektur ved samme lejlighed

Nu må du ikke forlange urimeligheder

--
Jan_stevns

Fra : Kasper Christensen

Dato : 16-09-07 12:36

jan@bygteknik.dk skrev:

> Mon ikke Kasper snart læser *hele* artiklen igen ?

My bad. Øjnene læser som de vil

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 16-09-07 13:02

Kasper Christensen <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev :

>My bad. Øjnene læser som de vil

Fnis! - det *gør de*, og tit

Jeg tager tit mig selv i at lede efter en sætning jeg lige havde læst,
bare for at konstatere at den ikke er der.

--
Jan_stevns

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-09-07 03:14

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hestekræfter og en momentgevinst på hele 150 Nm"
>
> Ikke meget for så stor motor . Tror journalisten skulle læse korrektur

Måske skulle han også regne lidt på om det nu kan passe at fordi bilen er
vokset 9cm i højden og 9,5 cm i dybden - at det kan blive hele 1,8
kubikmeter! Den skal være vokset nogen meter på det sidste led for at det
nogensinde kommer til at passe ... :)

--
Per