AUSTRALIEN BIL SÆLGES
Fra : Michael Hansen

Dato : 15-09-07 01:06

Jeg rejser i Australien og skal have solgt min Toyota Landcruiser i
januar/februar 2008.
Jeg har brugt rigtig lang tid på at finde en bil her for der er mange
der ikke er vedligeholdt. Den er udstyret med GPS, UHF radio, 2x80
liter diesel tanke, 100 liter vandtank, kompresser, 220V udtag, fuld
køkken udstyr samt en masse andet. Taget kan hæves og der kan således
sove 3 i bilen. Bilen har fuld service bog og er i rigtig god stand.
Jeg har gennem den lokale Toyota Landcruiser klub i Melbourne fået en
billig kasko forsikring (2000 om året) som kan overtages af den nye
ejer.

Har undersøgt hvad det koster at leje den samme model hos
http://www.campertravel.com.au/ hvor de kalder typen Off Roader (2.5
people)- prisen er 25500 kr. pr. måned.

Skriv hvis du er interesseret så kan jeg sende nogle billeder af bilen
eller hvis du har spørgsmål til bilkøb i Australien.

Fra : Klaus G.

Dato : 15-09-07 05:29

[...]

************************************
Bumbum.... 3skumbananer? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-09-07 06:38

Klaus G. wrote:
> [...]
> januar/februar 2008.
>
> Har undersøgt hvad det koster at leje den samme model hos

Hvad!? Der er plads til 2,5 personer i den bil! Så kan du i den mindste
tilbyde en 4/5 af en kasse med 5 styks i.

Fly

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-09-07 07:47

Fly Christensen skriver:

> Hvad!? Der er plads til 2,5 personer i den bil! Så kan du i den mindste
> tilbyde en 4/5 af en kasse med 5 styks i.

Jeg vil gå så langt at jeg vil tilbyde en hel pose med skumbananer.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Bruno

Dato : 15-09-07 09:37

Klaus G. wrote:
> [...]
>
> Skriv hvis du er interesseret så kan jeg sende nogle billeder af bilen
> eller hvis du har spørgsmål til bilkøb i Australien.

Fuck - jeg har kun råd til at byde to skumbananer og mit max er allerede
overgået inden jeg får budt ;-/

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 15-09-07 07:35

"Michael Hansen" <eposthansen@gmail.com> wrote in message

>Har undersøgt hvad det koster at leje den samme model hos
>http://www.campertravel.com.au/ hvor de kalder typen Off Roader (2.5
>people)- prisen er 25500 kr. pr. måned.

Årh hvad, 25500kr i leje i måneden ?

>Skriv hvis du er interesseret så kan jeg sende nogle billeder af bilen
>eller hvis du har spørgsmål til bilkøb i Australien.

Jeg vil godt byde 10 kr

Mvh
Jacob

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-09-07 08:31

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald_fjernes.dk> skrev i meddelelsen

> "Michael Hansen" <eposthansen@gmail.com> wrote in message

> Årh hvad, 25500kr i leje i måneden ?

> Jeg vil godt byde 10 kr

Jeg overbyder med en 10 kr.´s mønt og 4 liter brugt motorolie!

--
Per

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-09-07 08:45

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Jeg overbyder med en 10 kr.´s mønt og 4 liter brugt motorolie!

I er bare dømt _så_ meget ude af flokken! I denne gruppe kan "vi" klare
meget. Men at byde penge på en bil overskrider alle grænser for
blasfemi! Nu skal der råbes højt og brændes hjemmelavede flag af, som
kun ligner det originale, hvis man har god fantasi.

Fly

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-09-07 08:42

Fly Christensen skriver:

> [...]
> blasfemi! Nu skal der råbes højt og brændes hjemmelavede flag af, som
> kun ligner det originale, hvis man har god fantasi.

Tegner du VW(Per) og BMW(Jacob) flag, så finder jeg lighteren....

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-09-07 09:47

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Tegner du VW(Per) og BMW(Jacob) flag, så finder jeg lighteren....

Apropos brænde af, ville det ikke være mere relevant med flag fra PSA
koncernen?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Fly Christensen

Dato : 15-09-07 10:20

Uffe Ravn wrote:

> Apropos brænde af, ville det ikke være mere relevant med flag fra PSA
> koncernen?

Den klarer de da selv fint. De er endda så venlige at tage produkterne
med i processen.

Fly

Fra : KASO

Dato : 15-09-07 11:04

> Apropos brænde af, ville det ikke være mere relevant med flag fra PSA
> koncernen?

Nøhh - VW brænder skam også fint - Touran f.eks. - de fik bare ikke helt så
megen omtale i pressen (bl.a. fordi de håndterede det en smule mere elegant
en PSA, samtidig med at der var væsentligt flere 307'ere i omløb i DK - men
sporene fra TT skræmte måske hos VAG).

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 15-09-07 09:15

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald_fjernes.dk> skrev :

>Jeg vil godt byde 10 kr

Du må hellere skynde dig at omregne til skumbananer , som du ved er
eneste gangbare valuta her i gruppen

Nåehh ja - en defekt donkraft fra en Toyoda har vel også en "værdi"

....... Too late ser jeg ;)
--
Jan_stevns

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 16-09-07 08:26

<jan@bygteknik.dk> wrote in message

> Du må hellere skynde dig at omregne til skumbananer , som du ved er
> eneste gangbare valuta her i gruppen

Ja, i vil ærge jer den dag jeg kommer forbi med min offroader til en 10'er
:)

Men omregnet er det vel i nabolaget af 100 skumbananer :)

Mvh
Jacob

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 16-09-07 08:46

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> skrev :

>Ja, i vil ærge jer den dag jeg kommer forbi med min offroader til en 10'er
>:)

narjjjj - vi vil da glæde os på dine vegne.

min off-roader kostede nok lidt mere ;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 15-09-07 17:06

Isang tao pinangalanan, Michael Hansen <eposthansen@gmail.com>
nagsulat:

klip
>Skriv hvis du er interesseret så kan jeg sende nogle billeder af bilen
>eller hvis du har spørgsmål til bilkøb i Australien.

Har været dernede, så jeg byder en tilstoppet didgeridoo, en knækket
boomerang og en udstoppet wallaby.
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : Tom

Dato : 15-09-07 17:33

"Michael Hansen" <eposthansen@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Skriv hvis du er interesseret så kan jeg sende nogle billeder af bilen
>eller hvis du har spørgsmål til bilkøb i Australien.

Du må gerne sende billeder af bilen til, jeg er meget intresseret

--
Tom