Ny bil: Brugt Volvo V70 D5?
Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 18:30

Jeg har tidligere fisket efter negative sider ved en BMW 530D E39, og den er
da stadig en mulighed, selvom reparationshistorien for af slagsen syntes
lidt lang.

Jeg kigger også efter subject. Er der noget ufordelagtit at sige om den?

Ulrik

Fra : TDN

Dato : 13-09-07 18:53

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> syntes lidt lang.
>
> Jeg kigger også efter subject. Er der noget ufordelagtit at sige om den?

Her er en brugttest fra FDM:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/4C5DB600-C226-469E-837C-A80C9BD0851E/0/6669.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 13-09-07 19:07

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har tidligere fisket efter negative sider ved en BMW 530D E39, og den
> er da stadig en mulighed, selvom reparationshistorien for af slagsen
> syntes lidt lang.

Nå?

> Jeg kigger også efter subject. Er der noget ufordelagtit at sige om den?

At listen næppe er mindre...

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 19:51

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in message
> "Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nå?

Du har altså bedre erfaringer med bimmeren end Lars?

Ulrik

Fra : Mogens

Dato : 13-09-07 19:56

> Du har altså bedre erfaringer med bimmeren end Lars?

Ja, og det skrev jeg jo netop til dig, da du åbnede en
tråd om bilen omkring den 5. september 2007...

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 21:10

> [...]
> syntes lidt lang.
>
> Jeg kigger også efter subject. Er der noget ufordelagtit at sige om den?

Jeg har kun kørt BMW 535d E60 - Det var en suveræn bil med megen køreglæde
og komfort.

Der er folk der postulerer at E39 var en bedre bil (Jeg har aldrig kørt
E39....desværre...) - Jeg kan dertil sige, at jeg kørte mange km i E60'eren
+150.000km , og den holdt kun på værksted ved service og dækskifte.

Jeg tror at du med rolighed kan gå ud og kigge efter en E39'er -
selvfølgelig skal du være opmærksom, da det er en brugt bil, men fra mange
andre medier bl.a her, og andre.. så er det en bil der generelt ikke er ret
mange problemer med.

--
/HB

Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-09-07 08:34

On Thu, 13 Sep 2007 19:30:16 +0200, "Ulrik Friis"
<ufj(snabela)get2net.dk> wrote:

>Jeg har tidligere fisket efter negative sider ved en BMW 530D E39, og den er
>da stadig en mulighed, selvom reparationshistorien for af slagsen syntes
>lidt lang.

Jeg *tror* jeg havde fået mig en mandagsmodel, det findes nok i alle
mærker. Andre er meget glade for deres E39. Men ja, der var mange
reperationer på min.

>Jeg kigger også efter subject. Er der noget ufordelagtit at sige om den?

Jeg kender ikke Volvo'en - udover at jeg har været passager i en nogen
gange (jeg bor jo trods alt i Sverige). Jeg ville bestemt købe BMW'en
hvis valget stod mellem de to modeller - jeg syntes E39 er klasser
mere lækker, men det er selvfølgelig individuelt hvordan man har det
med det.

hilsen Lars