MS Windows
briani 27239
Sun Java i Windows XP
Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 06-10-07 12:13

Jeg har lige reformateret ungernes computer, og skulle så have
installeret Java på den, men lader sig ikke gøre, hvadenten jeg bruger
IE7 eller Firefox eller offline installation. Jeg får bare at vide
"Installation failed with -203" og "Kontrollér at stien er korrekt og
filen findes".

Fra : Chano Andersen

Dato : 06-10-07 18:05

Capt'n Tailstriker wrote:
> [...]
> IE7 eller Firefox eller offline installation. Jeg får bare at vide
> "Installation failed with -203" og "Kontrollér at stien er korrekt og

Prøv eventuelt med en ældre java version, og så lad den opdatere sig
selv. Hvis du stoler på jeg ikke har puttet skidt i pakken, så kan du
hente version 1.5.0.06 her:
http://misc.chanoandersen.dk/tools/windows/oldversions/jre-1_5_0_06-windows-i586-p.exe

- Chano Andersen.

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 07-10-07 13:57

Tak - denne ville godt lade sig installere, men jeg får stadig de
samme fejlmeldinger, når jeg prøver at opdatere.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-10-07 17:38

Den 07-10-07 14.56 skrev Capt'n Tailstriker følgende:
> Tak - denne ville godt lade sig installere, men jeg får stadig de
> samme fejlmeldinger, når jeg prøver at opdatere.

Du har vel ikke en eller anden firewall, der blokerer for Java-maskinens
opdateringsfunktion?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 07-10-07 22:03

On Sun, 07 Oct 2007 18:38:09 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Du har vel ikke en eller anden firewall, der blokerer for Java-maskinens
>opdateringsfunktion?

Nope - har prøvet at slå det hele fra, men det er via trådløst
netværk, hvis det skulle have nogen praktisk betydning.