MS Windows
briani 27239
Computer vil ikke starte op i Windows. Hjæ~
Fra : b. james

Dato : 06-10-07 10:56

Hej NG.

Håber det er rigtige sted at spørge...

Jeg har problemer med min bærbare PC (IBM R50), med Windows XP prof.

Har netop installeret ny router (ASUS WL-500W). I den forbindelse var jeg
inde og rode på opsætningen af routeren (aktivere sikkerhedsindstillinger)
fra min stationære pc, mens min labtop var koblet på. Pludseligt gik
labtop'en ned med blå skærm, datadump mv. Nu kan jeg efterfølgende kun
starten den op i fejlsikret tilstand UDEN netværkstilslutning. Har I nogen
idé om hvad jeg kan gøre for at få den kørende igen?

Mvh.

Thomas

Fra : b. james

Dato : 06-10-07 13:33

Hov.

Virker efter slet af drivere, og indhente nye opdaterede.

Men tak til jer der ville have hjulpet, men som ikke nåede det...

Mvh.

Thomas