MS Windows
briani 27239
Vista på en helt ny PC, men spil hakker?
Fra : Henne

Dato : 06-10-07 10:12

Hej
Min søn er taget til US og har købt en PC derovre (HP bærbar).
Vi ville være smarte og købte Vista 32-bit til den.

Nu brokker han sig over den hakker når han spiller Medievil der jo ikke
kræver det helt store. Konfiguration:

- Genuine Windows Vista Home Premium (32-bit)
- Intel(R) Core(TM) 2 Duo processor T7500 (2.20 GHz, 4 MB L2 Cache, 800MHz
FSB)
- 17.0" WXGA+ High-Definition Ultra HP BrightView Widescreen Display (1440 x
900)
- Off upgrade from 1GB DDR2 System Memory (2 Dimm) to 2GB DDR2 System Memory
(2 Dimm)
- 511MB NVIDIA GeForce 8600M GS
- HP Imprint (Radiance) + Fingerprint Reader + Webcam + Microphone
- Intel(R) PRO/Wireless 4965AGN Network Connection and Bluetooth(TM)
- 120GB 7200RPM SATA Hard Drive

Han har angiveligt opdateret alle drivere også til GFX

Er der nogen der har et bud på en løsning

På forhånd tak

Henrik

Fra : Lyrik

Dato : 06-10-07 11:54

On Sat, 06 Oct 2007 11:12:29 +0200, Henne <henriko59@fjernhotmail.com>
wrote:

> [...]
> - 120GB 7200RPM SATA Hard Drive
>
> Han har angiveligt opdateret alle drivere også til GFX
>
> Er der nogen der har et bud på en løsning

Windows Vista er alt for tung. Den sløver systemet ned. Løsningen er
Windows XP. Mig bekendt tilbyder MS en gratis "nedgradering". Hele
maskinen bliver meget lettere af det -og den, i virkeligheden meget
hurtige maskine han har købt, vil virkelig komme til at parke røv!

Check lige maskinens konfiguration med "Belarc Advisor" (gratis download),
bare lige for at sikre dig at han ikke er blevet snydt.

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk

Fra : Henne

Dato : 06-10-07 13:19

Det er også lidt min skræk men man kunne kun købe med pre-installed vista?
Vil. checke om han kan down grade

news.tzru8yow45a82o@lyriks-computer.local...

Fra : Jama

Dato : 07-10-07 11:21

> [...]

maskinen bliver meget lettere af det -og den, i virkeligheden meget
hurtige maskine han har købt, vil virkelig komme til at parke røv!

Jeg kan kun give dig ret, men problemmet er bare! at det tit er svært at
finde Driverne til XP, da Firmaerne ikke gir suport til XP, hvis De har lagt
Vista ind. Så, hvis De har det, så søg lige først efter Driver til Hardware
"grafik trådløs etc" så du ikke kommer i min situation, da jeg havde slettet
Vista og ville lægge XP ind. Det var ikke til, at finde driver til Dyret, så
jeg måtte lægge Vista ind igen.
Mvh.Jama

Fra : Peter Caspersen

Dato : 08-10-07 19:40

Har i været inde hos spille prodocenten for at se om der står noget om at
spille på Vista ??

også lige til sidst så kan jeg ikke finde ud af om i har 2 eller 1 gb ram på
maskinen men det gør en storforskel med 2 GB RAM .

Peter

Fra : Henne

Dato : 08-10-07 21:21

Det står heller ikke helt tydeligt men den har 2 gb