MS Windows
briani 27239
Hvor er Google Toolbar
Fra : KS

Dato : 05-10-07 09:42

Hvorfor vil min Google Toolbar ikke komme frem efter geninstallation af IE og
(selvfølgelig) Google Toolbar ?

Mvh KS

Fra : Ole C

Dato : 05-10-07 09:50

KS skrev blandt andet:

> Hvorfor vil min Google Toolbar ikke komme frem efter geninstallation
> af IE og (selvfølgelig) Google Toolbar ?

Og Google er mærket af under Vis>Værktøjslinier?

--
vh
Ole C.

Fra : KS

Dato : 05-10-07 10:35

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og Google er mærket af under Vis>Værktøjslinier?

Jep, men den er her "disabled" (altså nedtonet farve!)

Mvh KS

Fra : Ole C

Dato : 05-10-07 15:49

KS skrev blandt andet:

> Jep, men den er her "disabled" (altså nedtonet farve!)

Sært.
Prøv at se om der er noget du kan bruge her - under Internet Explorer,
naturligvis:
http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?answer=9245&topic=11784

--
vh
Ole C.

Fra : Snuden

Dato : 05-10-07 16:13

Forhåbentlig begravet nederst i nærmeste kompostbunke - mage til
skrammel skal man da lede længe efter
--
Snuden

Fra : Ole C

Dato : 05-10-07 17:46

Snuden skrev blandt andet:

> Forhåbentlig begravet nederst i nærmeste kompostbunke - mage til
> skrammel skal man da lede længe efter

Vældig konstruktiv og relevant bemærkning!

--
vh
Ole C.