MS Windows
briani 27239
Mystik i XP !
Fra : KS

Dato : 05-10-07 07:36

I går eftermiddag ville den pludselig ikke vise video fra Youtube - den
sagde jeg havde en for gammel udgave af Flash - "men tryk her så installerer du
det nødvndige" - så'n cirka !

Men den side jeg kom frem til viste en masse om Flash, men ikke ét eneste link
til en geninstallation eller lign.

Så begyndte IE ikke at ville vise min startside, og jeg kunne IKKE rette så jeg
kunne få min egen startside igen - når jeg startede IE VILLE den absolut vise
disse - i nævnte rækkefølge:

http://go.microsoft.com/fwlink/+linkId=74005

og hurtigt herefter:
http://runonce.msn.com/runonce2.aspx

Dette gav bare blanke sider og løsningen med at (gen)registrere jscript hjalp
IKKE !

At gå ind på Windows Updatering gav bare blanke sider !

Gentagne af- og geninstallation af IE løste til sidst problemet - men hvorfor,
ja , det er en by i SNG !

Der var så bare endnu 4-5 timer i ren tidsspild på det crap fra MS !

Har nogen lignende erfaringer - ikke det med tidsspildet - for det VED jeg I
har, men de først beskrevne problemer med pludselig ændring af startside og
blanke sider ?

Mvh KS

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-10-07 07:43

On Fri, 5 Oct 2007 08:35:35 +0200, "KS" <keld.soerensenSLET
DETTE@.os.dk> wrote:

>At gå ind på Windows Updatering gav bare blanke sider !

Tja, det kan sæ'følig være dein XP der er gået i selvsving...

Men jeg ville nok køre en grundig virus check, og meget gerne med
flere forskellige værktøjer.

<mlr>