MS Windows
briani 27239
Neroburnrights.cpl
Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 04-10-07 19:16

Når jeg prøver at gå i Kontrolpanel får jeg følgende fejlmelding:

"Explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden."
Fejlsignatur:
AppName: explorer.exe    AppVer: 6.0.2900.3156    ModName:
neroburnrights.cpl
ModVer: 2.3.0.0    Offset: 00008314.

Hvordan får jeg fjernet den fætter fra kontrolpanel uden at skulle
geninstallere Nero?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 04-10-07 19:23

"Capt'n Tailstriker" <kadoriv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> neroburnrights.cpl
> ModVer: 2.3.0.0 Offset: 00008314.
>
> Hvordan får jeg fjernet den fætter fra kontrolpanel uden at skulle

Jeg har samme fejl i NERO 8, og har skrevet til firmaet, men intet svar
endnu.

Jeg skriver her, når/hvis jeg får svar

Bri@n

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 04-10-07 19:33

Tak - det var også Nero 8 i tilfældet her.

Fra : Ib

Dato : 05-10-07 06:18

"Capt'n Tailstriker" <kadoriv@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> neroburnrights.cpl
> ModVer: 2.3.0.0 Offset: 00008314.
>
> Hvordan får jeg fjernet den fætter fra kontrolpanel uden at skulle

Jeg havde samme problem, og har løst det.

Ved installationen af Nero 8 skal du vælge specialindstallation. Når den når
til, at du kan vælge hvilke komponenter du vil installere, skal du finde
Nero Burn Right og vælge IKKE at installere denne. Så er problemet væk.

Ib E. Christensen

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 05-10-07 08:55

Og jeg løste det ved at omdøbe Neroburnrights.cpl i mappen Nero
Toolkit.