MS Windows
briani 27239
Gratis Installer
Fra : Peter Henriksen

Dato : 04-10-07 09:27

Hej

Jeg skal have lavet en installer som lægger en række filer ind på brugerens
computer og muligvis også nogle reg entries.

Der skal være så lidt interaktion for brugeren som muligt (og ingen DOS
vinduer!), og gerne MSI-style.

Hvilket program kan lave sådan en pakke for mig uden det koster mig en
milliard?

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 04-10-07 11:43

Den Thu, 04 Oct 2007 10:27:13 +0200 skrev Peter Henriksen:
> [...]
> vinduer!), og gerne MSI-style.
>
> Hvilket program kan lave sådan en pakke for mig uden det koster mig en

Hvis du kan nøjes med en exe fil så kan AutoIT lave det. Se evt på http://
www.autoitscript.com/autoit3/

/a

Fra : Rado

Dato : 04-10-07 14:08

On 04 Oct 2007 10:42:33 GMT, Andreas Lorensen <andlo@fita.dk> wrote:

> [...]

Kig evt. på InnoSetup:

http://www.jrsoftware.org/isinfo.php

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-10-07 16:01

Peter Henriksen has brought this to us :

> [...]
> MSI-style.
>
> Hvilket program kan lave sådan en pakke for mig uden det koster mig en

Ta' et kik på NSIS (Nullsoft Scriptable Install System)
http://nsis.sourceforge.net

--
Lars

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 05-10-07 07:14

"Peter Henriksen" <peter.henriksen@yahoo.xxx> writes:

> Hvilket program kan lave sådan en pakke for mig uden det koster mig en
> milliard?

Wix (http://wix.sf.net) er open source, gratis og laver msi. Det er
svjv den eneste der kan det.

mvh.