MS Windows
briani 27239
Auto skift mellem flere programmer
Fra : Jan Pedersen

Dato : 02-10-07 11:25

Hej,

Jeg søger et program, der kan automatisk kan vise f.eks et worddokument i 30
sek. Herefter en webside i 30 sek osv.
Nogen der kender til noget der kan lige det.

Pft

Mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 11:41

"Jan Pedersen" <jan@surrownet.dk.remove> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg søger et program, der kan automatisk kan vise f.eks et worddokument i
> 30 sek. Herefter en webside i 30 sek osv.
> Nogen der kender til noget der kan lige det.

Man kunne meget nemt programmere en sådan utility. Den skal jo bare fyre
Alt+Tab af hvert x. sekund.... Hvis det ikke er lavet, vil jeg gerne bygge
det for dig...

Er dog nysgerrig efter i hvilken sammenhæng man har glæde af det.

mvh
///M

Fra : Jan Pedersen

Dato : 02-10-07 19:01

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> [...]
> det for dig...
>
> Er dog nysgerrig efter i hvilken sammenhæng man har glæde af det.

Hej,

Det er en blanding af applikationer, der skal køre på en storskærm.
Applikationerne er dynamiske. F.eks statestik, der bliver opdateret.
Det kunne være lidt blæret med et autoskift (som sideskift i powerpoint)
mellem applikationerne

Mvh
Jan

Fra : ///M

Dato : 02-10-07 19:37

Jan Pedersen wrote:
> [...]
> Applikationerne er dynamiske. F.eks statestik, der bliver opdateret.
> Det kunne være lidt blæret med et autoskift (som sideskift i

Jeg kan sende dig et hjemmelavet program, der kan skifte vindue ved at
simulere alt+tab hvert 30 sekund.
Du skal dog selv finde ud af hvordan du får dit indhold til at fremstå pænt,
for umiddelbart er det jo ikke fullscreen som i powerpoint. Men du kan måske
udnytte fullscreen view i Word og IE. Mener det er F12 der aktiverer det.

Hvis du skriver din mail-adr sender jeg det program (+kildekode så du kan se
jeg ikke er ude på at sende dig noget skidt).

mvh
///M

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-10-07 16:37

"///M" <nomail@mail.de> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du skriver din mail-adr sender jeg det program (+kildekode så du kan
> se jeg ikke er ude på at sende dig noget skidt).

Tak for tilbuddet.

Til at starte med vil jeg prøve AutoIT som foreslået.

Mvh
Jan

Fra : K.B.S.

Dato : 02-10-07 17:30

"Jan Pedersen" <jan@surrownet.dk.remove> skrev i meddelelsen
> [...]
> 30 sek. Herefter en webside i 30 sek osv.
> Nogen der kender til noget der kan lige det.

Er det ikke noget powerpoint eller tilsvarende, kan løse ?

Hilsen Kim

Fra : Jan Pedersen

Dato : 02-10-07 19:04

"K.B.S." <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan Pedersen" <jan@surrownet.dk.remove> skrev i meddelelsen

> Er det ikke noget powerpoint eller tilsvarende, kan løse ?
>
> Hilsen Kim

Hej,

Det tror jeg ikke i dette tilfælde, men det er samme effekt jeg er ude
efter.

Mvh
Jan

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 02-10-07 19:43

Den Tue, 02 Oct 2007 20:03:38 +0200 skrev Jan Pedersen:

> Det tror jeg ikke i dette tilfælde, men det er samme effekt jeg er ude
> efter.

Søg efter AutoIT - med den vil du ku lave et lille script som skifter
fokus mellem forskellige vinduer - og bruge en fadein og fadeud funktion.
Og hvis du er fiks på tangenterne kan du også lave andre sjove effekter.

/andreas