MS Windows
briani 27239
Åbning af flere billeder på en gang åbner ~
Fra : KR

Dato : 01-10-07 17:25

Jeg har fået en ny computer med Windows Vista.
Når jeg markerer f.eks. 4 billeder i en mappe og vælger
Åbn, så åbner billederne sig ikke samlet på en gang i Paint
Shop Pro, som jeg har valgt til at åbne billeder,
men Paint Shop Pro åbnes 4 gange med et billede
i hver forekomst af programmet.

Jeg går ud fra, at det er Vista, der er skyld i det,
andre versioner af Windows jeg har haft
tidligere, har altid åbnet billederne på en gang,
og ikke åbnet Paint Shop Pro lige så mange
gange som det antal billeder, der skal åbnes.
Kan jeg gøre noget, for at få alle billeder til at åbne
samlet på en gang i programmet?
--
Mvh. K.R.