MS Windows
briani 27239
Et mystisk vista problem
Fra : KeNzO

Dato : 01-10-07 11:17

Hej
Har en kammerat som har købt vista home premium (OEM version)
Hans problem er således: han har et gammel grafikkort med agpport som ikke
kan køre med aero og med dette grafikkort kører hans computer med den
klassifikation på 3.5.
Men efter han har købt en større grafikkort
http://www.sapphiretech.com/dk/products/products_overview.php?gpid=162&grp=2
er hans klassifikation på 1.0

hvordan hænger det sammen ?

Fra : Jama

Dato : 01-10-07 11:47

"KeNzO" <NOm@il.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvordan hænger det sammen ?

som ikke kan køre med aero og med dette grafikkort kører hans computer med
Med en klassifikation på 3.5. kan han jo køre aero, da det er den
klassifikation Windows Vista kræver, altså 3,5 for, at køre grafikken.
Det andet problem burde ikke være der, har han unistall. det gammel
grafikkort, og alle dens driver?
Mvh.Jama

Fra : KeNzO

Dato : 01-10-07 22:23

> [...]
> klassifikation Windows Vista kræver, altså 3,5 for, at køre grafikken.
> Det andet problem burde ikke være der, har han unistall. det gammel

Jeg ved at han har forsøgt på at afinstallere ATI driver. Men inde i
programmer og funktioner ligger der stadig nogle driver som ikke kan
fjernes men hvad har haft gang i er ikke til at vide men nu ved jeg at det
er sikkert en driver konflikt det driller så det bliver nok en format c for
ham.

Tak for respons og kan nu fortælle ham hvad det er galt

Fra : Jama

Dato : 01-10-07 23:38

> [...]
> for ham.
>
> Tak for respons og kan nu fortælle ham hvad det er galt

De sidste driver rester fjernes i Regedit, skriv navnet på
Grsfikkortet/søg/find næste og så slet efterhånden som de dukker op.
Mvh.Jama

Fra : JL

Dato : 01-10-07 11:50

"KeNzO" <NOm@il.com> wrote in message
> [...]
> klassifikation på 3.5.
> Men efter han har købt en større grafikkort

Der er ikke installeret drivere til det nye grafikkort?