MS Windows
briani 27239
Har opdate. XP med "pcwPatchLoader" Window~
Fra : Michael

Dato : 30-09-07 20:51

Jeg har har installeret alle XPs opdat ? Næsten da med "pcwPatchLoader"
programmet. Når jeg så går op og opdat gennem Windows opdate kommer der ca.
50 stk, men de er tilsyneladene opdate med pcwPatchLoader. Så når jeg bruger
Windows opdate får jeg denne meddelelse, at de 50 opdate ikke kunne
gennemføres, men hvorfor ser XP ikke, at de er install.Selvom jeg har
genstartet, bliver Windows´ved med, at fortælle, at der er ca. 50 opdate
endnu, hvordan får jeg Windows justeret så det kun er de opdate jeg virkelig
mangler, der vises når jeg opdatere XP?
Mvh.Mvam

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 30-09-07 21:36

"Michael" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ca. 50 opdate endnu, hvordan får jeg Windows justeret så det kun er de opdate jeg
> virkelig mangler, der vises når jeg opdatere XP?

Jeg mener ikke at det er livsvigtigt at få de allersidste updates.
Bare man har et systembackup (drive-image) + lidt evne til at udvise sund fornuft når
man er online.
Jeg ville slå Windows update fra og vente til XPservicepack 3 kommer næste år.

Fra : Michael

Dato : 30-09-07 22:01

"getdion@gmail.com" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse

> [...]
> fornuft når man er online.
> Jeg ville slå Windows update fra og vente til XPservicepack 3 kommer næste

Jeg gir dig ret, men det er mere fordig det irretere mig, at det fremkommer,
så når der kommer nye opdate kommer de 50 også med.
mvama

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-10-07 07:07

Michael wrote:

> Jeg har har installeret alle XPs opdat ? Næsten da med "pcwPatchLoader"
> programmet. Når jeg så går op og opdat gennem Windows opdate kommer der ca.

http://windowssecrets.com/2007/09/27/03-Stealth-Windows-update-prevents-XP-repair

Jesper Poulsen

Fra : Jama

Dato : 01-10-07 11:15

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> http://windowssecrets.com/2007/09/27/03-Stealth-Windows-update-prevents-XP-repair
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Takker for dit svar, men!

Problemmet med min XP er, at jeg efter en Rep m. R lod "pcwPatchLoader"
install. opdateringerne istedet for, at tage Dem gennem Windows Update. Det
gjorde jeg først tilsidst, for at se om alle opdate var install. Og her
sagde Windows, at der manglede ca. 50 til, men jeg tror De var install med
"pcwPatchLoader" det kunne Windows bare ikke se. Når jeg så ville install.
Dem, sagde Windows, at de 50 opdate ikke kunne gennemføres. Nu har jeg gjort
De 50 update skjulte, så De ikke dukker op hele tiden ved opdateringerne,
det må jeg så leve med, det var kun for at se, om der var en smart måde, at
løse problemmet med og det er der tilsyneladene ikke. Så det er det!
Mvh.Mvama

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-10-07 10:39

On Mon, 1 Oct 2007 12:15:08 +0200, "Jama" <non-paed@c.dk> wrote:

> [...]
>det må jeg så leve med, det var kun for at se, om der var en smart måde, at
>løse problemmet med og det er der tilsyneladene ikke. Så det er det!

Dette passer vist mege godt sammen med det Jesper henviser til:
http://www.computerworld.dk/art/41762?a=newsletter&i=1315

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : ai

Dato : 01-10-07 09:36

Ifølge tyske PC-Welt er der fejl i en version
af patch loaderen, måske kan det være årsagen.
det er ikke altid udenoms programmer er sagen.
hold dig til det originale..
//ani

Fra : Jama

Dato : 01-10-07 10:57

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge tyske PC-Welt er der fejl i en version
> af patch loaderen, måske kan det være årsagen.
> det er ikke altid udenoms programmer er sagen.
> hold dig til det originale..
> //ani

Min er den rigtige, har haft den længe, men tak.
mvama