MS Windows
briani 27239
Tips og triks til Vista?
Fra : Pindsvinet

Dato : 30-09-07 06:50

Overvejder at prøve vista på en af mine maskiner, ville høre om der er
noget der har nogle gode links til sider hvor man kan finde tips og triks
til vista. bla. til netværksopsætning mv.

Mvh
Stampe

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 30-09-07 08:05

http://www.vistaguide.dk/

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-09-07 08:44

On Sun, 30 Sep 2007 07:50:16 +0200, "Pindsvinet" <a@a.dk> wrote:

>Overvejder at prøve vista på en af mine maskiner, ville høre om der er
>noget der har nogle gode links til sider hvor man kan finde tips og triks
>til vista. bla. til netværksopsætning mv.

Der er tips her - især til at optimere:
http://www.blackviper.com/WinVista/winvista.htm

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : John

Dato : 30-09-07 13:16

> [...]

> Overvejder at prøve vista på en af mine maskiner, ville høre om der er
> noget der har nogle gode links til sider hvor man kan finde tips og triks

http://www.tweakvista.com/

John

Fra : Pindsvinet

Dato : 01-10-07 05:55