"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:46fb9362$0$69268$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg kan pludselig ikke mere gå ind og købe billetter på
www.billetlugen.dk
> Den java-applet der skal give mig mulighed for at vælge ledige pladser,
> bliver ikke indlæst. Hvis jeg bruger Opera-browseren er der ingen
> problemer, det er kun i Internet Explorer det driller. (det er version
> 6.0.2900.2180)
>
> Jeg har geninstalleret java m.m.
>
Du har geninstalleret... men har du fjernet den gamle først?
Afinstaller Java/Sun inkl. updates via tilføj/fjern programmer.
Åbn (via stifinder) C:\Windows\Downloaded programfiles\
Ligger her noget Java-relateret, højreklik da og vælg "fjern".
Slet derefter (hvis mapperne er der endnu):
(*.* = inkl. alle undermapper)
C:\Programmer\Fælles filer\Java\*.*
C\Windows\Java\*.*
C\Windows\Sun\*.*
Genstart din PC...
Kør:
http://jdl.sun.com/webapps/getjava/BrowserRedirect?locale=en&host=java.com
Så skulle din Java være ren og ny.
Virker det heller ikke - og du kører IE7, så prøv at nulstille dine
browserindstillinger:
Kontrolpanel>internetindstillinger>Avanceret>Nulstil.
Carsten