MS Windows
briani 27239
Tvungen opdatering af MSN-messenger til Wi~
Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 26-09-07 20:05

Så gjorde Microsoft det igen - Tvungen opdatering af MSN-messenger
versioner fra før Live-messenger.

Selvfølgelig er der lusket en masse skrammel fra Livemessenger med ind i
opdateringen men i det store og hele ligner det gode gamle Version 7
uden for meget chrom, lir og underholdning.

Dog er der een ting jeg godt kan undvære: at folk kan lægge beskeder
mens jeg er off-line. Det er dog noget fanden har skabt en dag han var i
dårligt håmør. Tænk at kunne spamme brugere med "gør dit eller dat" når
de kommer online og i forvejen er stressede.

Jeg skylder at sige at den kører på en WinXP i kompatibilitetsmodus med
Win2K og det kører stadig fint, så nu vil jeg se om jeg kan rulle
Livemessenger på min arbejdslaptop tilbage. Jeg har endnu ikke vænnet
mig til dens særheder og gør det heller ikke.

/Lars

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-09-07 07:20

Lars Peter Larsen wrote:

> Dog er der een ting jeg godt kan undvære: at folk kan lægge beskeder
> mens jeg er off-line. Det er dog noget fanden har skabt en dag han var i

Det er ellers en af de punkter hvor ICQ har hersket med stor success.
ICQ er ligesom SMS - man kan kende en besked til en der har lukket og
slukke for idag.

Jesper Poulsen