MS Windows
briani 27239
Udvide c-drev på vista
Fra : Martin Møller

Dato : 25-09-07 15:49

Mit c-drev er ved at være fyldt godt op, og der er nogle af partitionerne på
samme disk som jeg kunne tage noget plads fra, men kan ikke umiddelbart få
lov at udvide c-drevet. Nogen der har en løsning?

Hilsen Martin

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-09-07 18:24

Martin Møller <martinboyFJERN@SPAMhotmail.com> skrev :

>Mit c-drev er ved at være fyldt godt op, og der er nogle af partitionerne på
>samme disk som jeg kunne tage noget plads fra, men kan ikke umiddelbart få
>lov at udvide c-drevet. Nogen der har en løsning?

Kan du ikke umiddelbart, løsningen kan ses på
http://hjem.get2net.dk/3t/3tsite/06_windowsvista/Tips/03_vistatips.html.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Martin Møller

Dato : 26-09-07 15:55

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke umiddelbart, løsningen kan ses på
> http://hjem.get2net.dk/3t/3tsite/06_windowsvista/Tips/03_vistatips.html.

Det er fint nok, men selvom jeg har frigivet plads fra en ande partition på
samme disk, så kan jeg ikke få lov at udvide c-drevet med den ledige plads.
Forøg disk er simpelthen grå. Kan godt få lov at formindske c-drevet.

Hilsen Martin

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 26-09-07 23:30

"Martin Møller" <martinboyFJERN@SPAMhotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> på samme disk, så kan jeg ikke få lov at udvide c-drevet med den ledige
> plads. Forøg disk er simpelthen grå. Kan godt få lov at formindske

Prøv med Paragon partion manager, mener at prøveversionen er fuld så ikke
noget med demo:)

PPM løste mit problem:)

Jan

Fra : jørgen

Dato : 26-09-07 23:48

Martin Møller wrote:

> [...]
> på samme disk, så kan jeg ikke få lov at udvide c-drevet med den ledige
> plads. Forøg disk er simpelthen grå. Kan godt få lov at formindske

Den guide er heller ikke helt præcis. På en basic disk, skal den frie
plads ligge direkte efter den partition, der skal gøres større.

|partiton c:|partition d:|fri plads|

Den frie plads kan du ikke lægge til c:, da den ikke ligger lige efter

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-09-07 13:23

"Martin Møller" <martinboyFJERN@SPAMhotmail.com> wrote in message

> [...]
> på samme disk, så kan jeg ikke få lov at udvide c-drevet med den ledige
> plads. Forøg disk er simpelthen grå. Kan godt få lov at formindske

Lav din disk dynamisk så kan du

Fra : Martin Møller

Dato : 30-09-07 20:09

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i meddelelsen