MS Windows
briani 27239
XP Home logon uden at skulle vælge profil?
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-09-07 18:37

Hej.
Sikkert et meget gentaget spørgsmål, men jeg vover pelsen.
Kan jeg få min XP Home til at starte op uden at jeg skal vælge min
(eneste) profil?
Hvis ja, hvordan?
Kai

Fra : hcma

Dato : 24-09-07 18:57

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sikkert et meget gentaget spørgsmål, men jeg vover pelsen.
> Kan jeg få min XP Home til at starte op uden at jeg skal vælge min

JA - http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48

m v h
hcma

Fra : Eliasen

Dato : 24-09-07 19:09

"hcma" <hcma@hcma.dk> wrote in message

> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
>>

> JA - http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48

Hvorfor giver du ikke svaret herinde i stedet for at linke til et eksternt
site? Grundidéen med nyhedsgrupperne er netop at svarene er tilgængelige
herinde!

--
Eliasen

Fra : Ole C

Dato : 24-09-07 19:36

Eliasen skrev blandt andet:

> Hvorfor giver du ikke svaret herinde i stedet for at linke til et
> eksternt site? Grundidéen med nyhedsgrupperne er netop at svarene er
> tilgængelige herinde!

Har du overhovedet gjort dig ulejlighed med at trykke på link'et?
Det kunne jo være det så gik op for dig, hvorfor der opfordres til den lille
ekstra øvelse med pegefingeren.

--
vh
Ole C.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-09-07 19:42

Eliasen skrev:

>Grundidéen med nyhedsgrupperne er netop at svarene er tilgængelige herinde!

Det må jo så være for at man kan søge på det, tjae, så er spørgsmålet vel
også overflødigt når det kommer til stykket.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk