MS Windows
briani 27239
Adobe Reader
Fra : J W Nielsen

Dato : 24-09-07 17:31

Hej...
På en bekendts PC har jeg foretaget lidt oprydning for efterfølgende at køre
fragmentering (XP).
Vi fik kasseret en masse programmer og dokumenter, som ikke længere blev
brugt.
På PCen var der installeret flere versioner af Adobe Reader - både engelsk
og dansk nærmest oven i hinanden... Der var imidlertid ingen af den som
fungerede!!!
Gennem menuen "fjern programmer" forsøgte jeg at slette dem, men jeg kan
altså ikke slette dem... ???
Hvordan kan jeg få dem væk og få installeret en ny fungerende version?
Kan jeg gå direkte ind på på c-drevet og slette programmerne - giver det så
ikke problemer i reg. databasen???''Mvh Jørgen

Mvh Jørgen

Fra : John

Dato : 24-09-07 17:46

Tip: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=327675

> og få installeret en ny fungerende version?

Erm.. prøv evt i stedet at kigge her:
http://www.majorgeeks.com/Foxit_Reader_d4763.html

John

Fra : K. Zito

Dato : 24-09-07 17:47

Hej

> Gennem menuen "fjern programmer" forsøgte jeg at slette dem, men jeg kan
> altså ikke slette dem... ???

Hvad får du af fejlmeddelelse?

Du kan evt. prøve at smide Adobe Reader 8.1.0 på... den fjerne de gamle
versioner.

K.Zito