MS Windows
briani 27239
Vista Home - DVD codec
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 20-09-07 18:30

Hej.

Er der nogen der ved om denne gratis DVD codec kan bruges i Vista home:

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=339&title=Free%20DVD-Codec

Jeg har brugt den flere gange i XP, men da den maskine der har brug for
codec'en er et stykke væk, vil jeg gerne være sikker før jeg kører ud
til den.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-09-07 18:39

"Svend Erik Jensen" <adressen@er.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har brugt den flere gange i XP, men da den maskine der har brug for
> codec'en er et stykke væk, vil jeg gerne være sikker før jeg kører ud

Jeg ved ikke om det codec du linker til vil virke i Vista.
Men det her gør:
http://free-codecs.com/download/Dscaler_MPEG_Filters.htm

Mvh
Benjamin

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 20-09-07 20:40

On Thu, 20 Sep 2007 19:38:30 +0200, Laziter [9440] wrote in
dk.edb.system.ms-windows
<46f2b016$0$2314$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

>Jeg ved ikke om det codec du linker til vil virke i Vista.
>Men det her gør:

Tak for hjælpen, jeg har nu hentet den.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 22-09-07 23:10

"Laziter [9440]" wrote

> Jeg ved ikke om det codec du linker til vil virke i Vista.
> Men det her gør:
> http://free-codecs.com/download/Dscaler_MPEG_Filters.htm

Der findes en nyere version på DScalers webside:

http://www.dscaler.org/

DScaler bryder sig ikke om at køre på en 64-bits udgave af Windows, på
grund af driveren som forsøger at få direkte eksklusiv adgang til hard-
waren. Det er nok nødvendigt at deaktivere DEP i BIOSen hvis man vil an-
vende DScaler på Vista 64-bit.