MS Windows
briani 27239
Vælge et andre program til filmfiler
Fra : SpookiePower

Dato : 20-09-07 12:11

Jeg har engang sat Nero til at vise mine filmklip,
når jeg klikker på dem. Nu vil jeg gerne have MediaPlayer
til det igen. Hvor kan jeg ændre på det ?

Jeg har kigget i Kontrolpanelet, men syntes ikke at
kunne finde noget der virker.

Fra : Holst

Dato : 20-09-07 12:27

SpookiePower wrote:

> [...]
> til det igen. Hvor kan jeg ændre på det ?
>
> Jeg har kigget i Kontrolpanelet, men syntes ikke at

Jeg mener, at der er noget, der hedder 'Mappeindstilling' i
Kontrolpanelet. Prøv at kig nærmere på det.

Ellers højreklik på en fil og vælge 'Egenskaber'. Så har du mulighed for
at vælge hvilket program den type fil åbnes med.

Fra : SpookiePower

Dato : 20-09-07 13:05

Holst wrote:

> Ellers højreklik på en fil og vælge 'Egenskaber'. Så har du mulighed for
> at vælge hvilket program den type fil åbnes med.

Det var lige det der skulle til. Mange tak.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-09-07 12:46

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> til det igen. Hvor kan jeg ændre på det ?
>
> Jeg har kigget i Kontrolpanelet, men syntes ikke at

Åbn Media Player
Vælg 'Funktioner'
Gå til 'Indstillinger'
Vælg 'Filtyper'

Her kan du afkrydse hvilke filtyper du vil have Media Player til at
afspille.

Mvh
Benjamin