MS Windows
briani 27239
Hej folkens - vista problem
Fra : Martin

Dato : 18-09-07 18:52

Jeg ville lige installere vista, og har i den forbindelse en helt ny 320 gb
disk og ny pc ellers.

Men når jeg når frem til efter jeg har indtastet min "produkt-key" får jeg
fejlen med koden: 0x8004240F

Som om den ikke rigtigt kan se min disk. Den siger først "Der er ikke
allokeret plads på C, men tryk ok så formaterer vi den og installerer..."

Og så kommer fejlen så kort efter.

Any Clues?

Det er en Seagate 320 gb IDE disk som er helt ny ok kører fint med XP (det
har den lige kørt med 1 uge helt fint til jeg fik vista.)

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-07 18:59

Martin wrote:

> Men når jeg når frem til efter jeg har indtastet min "produkt-key" får jeg
> fejlen med koden: 0x8004240F

Søg på google, fejlen og løsningen er beskrevet så vidt jeg husker.

Fra : Martin

Dato : 19-09-07 09:41

> Søg på google, fejlen og løsningen er beskrevet så vidt jeg husker.

Hej, det havde jeg prøvet.... nå men jeg formaterede og rodede med
partitioner og gjorde ved - og pludseligt virkede det.