MS Windows
briani 27239
Fjerne Nero-ikon?
Fra : Jgood

Dato : 18-09-07 10:50

Har netop installeret Nero 7 - og selv om jeg valgte, at programmet ikke
skulle associere til nogen fil-typer, så har Nero-ikonet alligevel
overtaget alle film- og musikfiler...

Jeg har valgt mine sædvanlige afspillere og gjort dem til standard, men
selv om filerne åbner i disse programmer, så er Nero-ikonet der stadigvæk...

What to do?

- jg

Fra : Jack

Dato : 18-09-07 16:25

"Jgood" <jgood@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har valgt mine sædvanlige afspillere og gjort dem til standard, men
> selv om filerne åbner i disse programmer, så er Nero-ikonet der

Stifinder>funktioner>mappeindstillinger>filtyper>avanceret

Fra : Jama

Dato : 18-09-07 16:39

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jgood" <jgood@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Stifinder>funktioner>mappeindstillinger>filtyper>avanceret

højreklik på en film/egenskaber/skift filtyber evt. VLG-medieplayer etc.
så åbner den player næste gang du trykker på play.
Mvh.Jama