MS Windows
briani 27239
Slipstream fra en recovery Cd med Vista?
Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 16-09-07 20:46

Hejsa, er der er en der har en guide ligesom der er til oprettelse af XP cd.

Det er Vista Home basic DK

Jan

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 18-09-07 10:35

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa, er der er en der har en guide ligesom der er til oprettelse af XP
> [...]

Hejsa der er ikke nogen i386 mappe i vista så hvordan gør man så med nlite?

Jan

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-09-07 12:45

> Hejsa der er ikke nogen i386 mappe i vista så hvordan gør man så med
> nlite?

Prøv med vLite, den er ganske stadig i beta og ikke alt virker endnu, men
jeg har da fået oprettet mig en frisk DVD med programmet
http://www.vlite.net/

> Med venlig hilsen
>
> Jan

Mvh
Benjamin

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 18-09-07 19:27

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Prøv med vLite, den er ganske stadig i beta og ikke alt virker endnu, men
> jeg har da fået oprettet mig en frisk DVD med programmet

Hej Benjamin, jeg har hentet vLite men mangler en guide til hvordan man
gør:)

Jan

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-09-07 21:52

> Hej Benjamin, jeg har hentet vLite men mangler en guide til hvordan man
> gør:)

Jeg kan ikke give dig en guide, det vist lidt sværere end som så at lave en
"ren" Vista ud fra en recovery DVD.
Nu var jeg heldig med min bærbare, der lå hele DVD'en på harddisken.
Det var bare at fyre alle filerne ud på en bootbar DVD og så var den hjemme.
Ok jeg kørte dem lige igennem vLite for at konfigurere lidt, såsom at
tilføje sprogpakker og den slags.

> Med venlig hilsen
>
> Jan

Mvh