Primtserver DP-301U
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 19-09-07 22:08

Hej NG

Har forsøget at opsætte en D-Link printserver DP-301U

Det driller lidt.

Operativ system Win XP pro

Jeg kører igennem en router D-Link Linksys

Man kan via sin web browser komme ind i printserverens setup via ip adressen
192.168.0.10

Normalt kører jeg med DHCP på min computer, og så kan jeg ikke få lov at gå
ind i setup på printserveren
hvis jeg så ændre min ip adresse til en fast ip f.eks 192.168.0.5 med sub
maske 255.255.255.0
så får jeg lov. og jeg kan også printe ud.

I printserverens setup er der også mulighed for DHCP, det har jeg prøvet at
aktivere, men uden held.
jeg kan altså kun printe hvis jeg ligger en fast ip ind i min PC, det bør
vel ikke være rigtigt?

Er der nogen der kender denne printserver og som kan komme med et hint?

Mvh
JR

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-09-07 22:51

Jan Rasmussen wrote:

> Jeg kører igennem en router D-Link Linksys

D-Link eller Linksys?

> jeg kan altså kun printe hvis jeg ligger en fast ip ind i min PC, det bør
> vel ikke være rigtigt?

If it works don't fix it.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 26869 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Gider du at holde dette SPAM væk fra nyhedsgrupperne?

Jesper Poulsen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 19-09-07 23:18

Nå, så fik jeg det alligevel til at virke...

Jesper, få dig et liv... spamfaghter hjælper mig i det daglige, så det
bliver der ikke lavet om på!!!!

Mvh
JR

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-09-07 23:31

Jan Rasmussen wrote:

> Jesper, få dig et liv... spamfaghter hjælper mig i det daglige,
> så det bliver der ikke lavet om på!!!!

Så betal for l*rtet, så vi ikke skal se på dit irriterende SPAM.

Fra : ShutEye

Dato : 19-09-07 23:38

> Jesper, få dig et liv... spamfaghter hjælper mig i det daglige, så det
> bliver der ikke lavet om på!!!!

Hvis den virkelig hjælper dig så meget (26870 gange???), så KØB dog
programmet!!!
Hvordan f... kan man prøve at beskytte sig imod spam og samtidig smaske
dette bras i hovedet på andre?
Det ER spam det du laver her!

<SPAM>
> Den har indtil videre sparet mig for at få 26870 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.
</SPAM>

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-09-07 07:45

Jan Rasmussen wrote:

> Nå, så fik jeg det alligevel til at virke...

Hvordan?

> Jesper, få dig et liv... spamfaghter hjælper mig i det daglige, så det
> bliver der ikke lavet om på!!!!

Spamfighter spammer. Hvis du vil forvente hjælp i nyhedsgrupperne, så
sørger du for at det program ikke spammer - enten ved at betale for det
eller ved at afinstallere det.

Og kig lige her også:

> Den har indtil videre sparet mig for at få 26870 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

XFUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-09-07 00:48

Hvordan fanden kan man bruge så meget tid på så lidt....

Har i ikke andet at gå op i?

Skulle næsten tro i bare sad og ventede på der var et eller andet i kunne
kaste jer over.... lad dog være at læse det hvis det forstyrer så meget,
sølle 4 linier!!! tag jer dog sammen!!!
jeg er sku grundigt træt af folk... der kun er her for at skabe et skænderi
og ikke en debat...

Har i noget konstruktivt, så kom med det, ellers så hold dog munden
lukket... at i gider at bruge tid på den slags er sku jeres eget problem!!!

Slut herfra...