TDC managed firewall (VPN)
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-09-07 17:36

Hej,

Jeg har lige fået sat to TDC managed firewall op, så mine 2 netværk på
forskellig adresse skal kunne snakke sammen som et fælles netværk.

Jeg kan ikke i oversigten over netværk se det netværk som er på den anden
adresse. Jeg kan PING'e PC'en.

Jeg skal nok sætte et eller andet op som jeg mangler ?

De 2 netværk har kørt (kører) med deling af filer/drev hver for sig.

Nogle der har en ide til, hvad jeg mangler ?
(ellers skal jeg jo vente helt til mandag og ringe til TDC)

Dennis
Window XP prof. på begge lokationer

Fra : brian

Dato : 20-09-07 07:14

nu har det jo godt nok været mandag men ok hvis du ikke fik ringet

Jeg ville mene at en wins server ville kunne hjælpe dig så får
clienterne at vide hvilken maskine sidder på hvilken ip og skulle
derfor vise sig. Dette er dog blot min teori efter som jeg ikke har
prøvet det på min hjemmelavet vpn som virker på samme måde men blot
læst lidt om det.
Jeg selv har blot lavet nogle genveje som peger på ip adresser og så
bruger jeg dem

Hilsen

Brian