"Balancebom"?
Fra : Katrine

Dato : 10-07-01 17:45

Hej

Hvordan kan jeg lave en "balancebom" til misserne? Lillemis balancere
uden problemer alle steder og det vil jeg gerne give hende bedre
muligheder for, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg gør. Vi skal snart
i gang med et klatretræ. Kan vi lave noget balance noget i den
forbindelse? Alle ideer og foreslag er meget velkommen.

Hilsen
Katrine, Blip og Josefine

http://www.kandu.dk/

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 10-07-01 19:39

Hvad mener du med en Balancebom, lige som en vippe ?

Hilsen Leo

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-07-01 21:04

Hej

Lån/køb Kat i lejlighed, den bog er fuld af gode ideer.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 10-07-01 21:14

> Lån/køb Kat i lejlighed, den bog er fuld af gode ideer.

Er der lige frem skrevet bøger om at have kat i lejligheder.

Uha, jeg skal kæmpe med mig selv lige nu.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-07-01 21:42

Der er skrevet en, fuld at ideer til hvordan man kan indrette en lejlighed
så den bliver spændende og aktiverende for katten

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-07-01 13:10

d. 10/07/01 18:44 skrev Katrine på Katrine.news@kandu.dk i artiklen
> [...]

> i gang med et klatretræ. Kan vi lave noget balance noget i den
> forbindelse? Alle ideer og foreslag er meget velkommen.

Hej Katrine

Vores store kradsetræ til loftet står lige ved siden af en dør. Den dør
bruger Donna til at balancere på og som "sti" over på klædeskabet. Ditte
hopper op på en reol i stuen og herfra op på stuedøren. Så sidder hun dér og
overvejer verdenssituationen *g*. Man kan evt. sætte en dørstopper i, så
døren står fast.
--
Mange hilsner fra Ann R