Hvilken sang?
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 10-07-01 17:19

Har hørt en sang i radioen et par gange, den er vist ret ny.

Det lyder som noget tidligere Nsync udsat for nogle af de rytmer der
var udbredt i elektronisk musik i slutningen af 80'erne.

Det er meget synkoperet og stemmer og musik er smidt gennem en
synthesizer, vocoder eller hvad den slags nu hedder.

Nogle der udfra ovenst. kan gætte hvad sangen (og gruppen) hedder?

PFT,

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 10-07-01 20:02

Den 10 jul 2001 skrev Lars Kim Lund følgende i

> [...]
> synthesizer, vocoder eller hvad den slags nu hedder.
>
> Nogle der udfra ovenst. kan gætte hvad sangen (og gruppen) hedder?

Njah, udfra din beskrivelse kan jeg komme på ca. 10-20 nutiduge radiohits,
som passer på signalimentet. Kan du evt. huske, bare lidt af, teksten?

Men når du nu selv nævner N'Sync, så har de fornylig smidt singlen "Pop" på
gaden - jeg har den kun i et Deep Dish Cha-Ching Remix, så direkte
sammenligning er svær. Prøv www.nsync.com, der kan du vist høre "Pop".

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 10-07-01 20:44

Hej "Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com>

>Njah, udfra din beskrivelse kan jeg komme på ca. 10-20 nutiduge radiohits,
>som passer på signalimentet. Kan du evt. huske, bare lidt af, teksten?

Jeg ved det. Stilen er blevet ret udbredt, men få gør det så godt som
Nsync.

>Men når du nu selv nævner N'Sync, så har de fornylig smidt singlen "Pop" på
>gaden - jeg har den kun i et Deep Dish Cha-Ching Remix, så direkte
>sammenligning er svær. Prøv www.nsync.com, der kan du vist høre "Pop".

Jeps. Jeg syntes også nok jeg kunne genkende stemmerne. Fed sang, må
ned i pladebiksen i morgen.

Sidder lige og lytter til en 64kbps RA stream. Imponerende kvalitet.

Tak for hjælpen.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 11-07-01 01:17

Hej Lars Kim Lund <larskim@mail.com>

>Sidder lige og lytter til en 64kbps RA stream. Imponerende kvalitet.

Fandt http://n-tense.net/nsync/

Der kan man downloade diverse remixes af nsync på mp3. Gad vide om de
har fået lov? Det ligner ikke et typisk mp3 warez site.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/