Visning i forskellige browsere
Fra : Senga

Dato : 24-09-07 12:36

Siden går amok i mozilla firefox - jeg kan ikke selv finde fejlen. Jeg
synes da, jeg har lukket alle tags og brugt "godkendte" koder.

Hvad er fejlen?!

siden er her. man skal trykke på godkend certfikat. Som I kan se
ligger den på SDU's server, så der er altså ikke noget fusk der. den
er sikker!

https://studenterkonto.humaniora.sdu.dk/dedal01/netvaerk/historier.php

på forhånd tak :)

Fra : Casper Christiansen

Dato : 24-09-07 13:07

> siden er her. man skal trykke på godkend certfikat. Som I kan se
> ligger den på SDU's server, så der er altså ikke noget fusk der. den
> [...]
Jeg kan slet ikke åbne siden.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 24-09-07 17:57

> Siden går amok i mozilla firefox - jeg kan ikke selv finde fejlen. Jeg
> synes da, jeg har lukket alle tags og brugt "godkendte" koder.

Der er noget her, der er MEGET mystisk, men jeg har selv oplevet et lignende
fænomen i andre sammenhænge, så måske de andre her i gruppen har en
forklaring.

I stedet for <div id="menu"> skrev jeg <div id="menu" style="width:160px;
float:left;"> og så begyndte det at ligne noget.
Det, der undrer mig er, at du jo HAR defineret begge dele i dit css.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 24-09-07 18:53

Senga <dea_dh@yahoo.com> writes:

> Siden går amok i mozilla firefox - jeg kan ikke selv finde fejlen. Jeg
> synes da, jeg har lukket alle tags og brugt "godkendte" koder.

Her er det en god idé at sige hvad det er der er galt. Siden ser ens
ud i Firefox og i min normale browser (som tilfældigvis er Opera).

Jeg kører dog Windows, så jeg har IE tilgængeligt og jeg gætter på
at det er menuens udseende der er forkert.

> Hvad er fejlen?!

Der er et "}" for meget i css-filen, lige før "#menu".

/L

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-09-07 19:15

Lasse Reichstein Nielsen skrev:

> Der er et "}" for meget i css-filen, lige før "#menu".

Det fortalte jeg allerede i fredags i

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Senga

Dato : 24-09-07 19:41

On 24 Sep., 20:15, "Allan Vebel" <s...@do.not> wrote:

> Det fortalte jeg allerede i fredags i
>
> --
> Allan Vebelhttp://html-faq.dk

Tusnd tak for feedbacken. Jeg håber det er fejlen - jeg må have
overset den i fredags - jeg kunne slet ikke se, at jeg havde fået
besvarelse der!
Jeg må lige tjekke om det virker senere, for af en eller anden grund
vil html-kit ikke lade mig lukke på serveren fra min bærbare!!!

Fra : Senga

Dato : 25-09-07 07:35

Hurra hvor er I gode :)

Tak gutter og gutinder.