Et simpelt forum
Fra : Hagar

Dato : 19-09-07 11:06

Hej i gruppen

Findes der noget forum lavet i html, eller skal man over i php eller andet
for at få sådan noget på sin hjemmeside ?
Jeg har ikke kunnet se noget i gruppen om emnet end en der søgte en der
kunne lave det, men fik en over nakken.
Hvis det findes, kan nogen så komme med et link til dette. Det jeg selv har
kunnet finde, går alle på php, og det forstår jeg mig ikke på. Det skal ikke
være så avanceret med en masse forums i forskellige kategorier, det skal
bare være ét enkelt forum, men som man kan sætte ind på egen hjemmeside.

Hagar

Fra : jopa

Dato : 19-09-07 11:13

Hagar skriblede følgende:

> Findes der noget forum lavet i html,

Nej det kræver serverside.
ASP eller PHP.

Spørg i en af de grupper alt efter hvad du kan køre på dit hotel.

Kan du selv rode med det findes der masser af færdige her:
www.hotscripts.com

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 19-09-07 11:15

jopa skriblede følgende:
> Kan du selv rode med det findes der masser af færdige her:
> www.hotscripts.com

PHP løsninger
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Discussion_Boards/index.html

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Hagar

Dato : 19-09-07 11:17

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spørg i en af de grupper alt efter hvad du kan køre på dit hotel.
>
> Kan du selv rode med det findes der masser af færdige her:

Tak for et ualmindeligt hurtigt svar

Hagar