Virker kanon i IE 6 og 7 men ikke i Firefo~
Fra : Mr.D

Dato : 18-09-07 17:25

Hvorfår vil FF ikke centrere siden, og hvad er det lige der sker med
baggrunden?
Jeg kan ikke se at jeg skulle have sprunget nogle elemener eller andet
over :/

Grunden til at 'indholdet' er i en div, er at jeg ikke kunne få hverken
Overflow eller Margin til at virke på TD'en.

Siden kan ses live her: http://www.norddjurs-taxi.dk/Default.asp

----
Mr.D

P.S Nu ikke for meget med at hele siden skal laves om til lag i
stedet for tabeller o.s.v.
Jeg spørger bare pænt om nogle kan / vil hjælpe mig.

Fra : Martin

Dato : 18-09-07 19:14

Mr.D wrote:
> [...]
>
> Grunden til at 'indholdet' er i en div, er at jeg ikke kunne få hverken
> Overflow eller Margin til at virke på TD'en.

Åbn siden i firefox
Hent pluginnet "Webdeveloper"
<http://downloads.chrispederick.com/work/web-developer/web-developer.xpi>
Tryk nu på "Outline" og vælg "Outline Block Level Elements" så ser du
MEGET tydeligt, at du har en TD som rager rigtig meget ud til højre...

Fra : Mr.D

Dato : 20-09-07 12:40

Martin wrote:
> [...]
> Tryk nu på "Outline" og vælg "Outline Block Level Elements" så ser du
> MEGET tydeligt, at du har en TD som rager rigtig meget ud til højre...

Kanon tip, og meget nemt at se :)
Nu er problemet bare at siden vises korrekt i Firefox men ikke i IE :/ ?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-09-07 14:00

Mr.D wrote:

> Kanon tip, og meget nemt at se :)

Ja, Developer Toolbar er et glimragende værktøj.

> Nu er problemet bare at siden vises korrekt i Firefox men ikke i IE

Med den sideopbygning - tabeller i tabeller i tabeller - skal du ikke regne
med den store entusiasme vedrørende fejlfinding. Det er et helvede at finde
rundt i.

Jeg vil foreslå, at du begynder forfra og så laver din opbygning med
floatede div'er. Så bliver det også meget letterefor dig selv at
vedligeholde og opdatere siden.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Mr.D

Dato : 20-09-07 21:54

Nu virker skidtet.

Det viste sig at der ikke var nogle problemer med mine tabeller, men
blot at IE og Firefox håndterer Div's og Span's på hver sin måde.

--
Mr.D