Sidebredde - hvordan slipper jeg af med sc~
Fra : Hanne Svensmark

Dato : 18-09-07 16:01

Taknemmelig over den gode hjælp jeg har fået til siden
http://www.praestogpsykoterapi.dk/test/index.htm har jeg nu blot
ét problem tilbage:

Kan jeg ikke gøre noget - så scrollbaren forneden forsvinder - nu
optræder den både i firefox og IE.

Venlig hilsen
Hanne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 18-09-07 16:16

> Kan jeg ikke gøre noget - så scrollbaren forneden forsvinder - nu
> optræder den både i firefox og IE.

Så vidt jeg kan se, er det footeren, der skal gøres smallere end de
nuværende 100%.

Fra : Casper Christiansen

Dato : 18-09-07 16:17

Hanne Svensmark wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> ét problem tilbage:
>
> Kan jeg ikke gøre noget - så scrollbaren forneden forsvinder - nu
Umiddelbart tror jeg det er din footer der er for stor. Den står til
100 % og det mener jeg ikke du kan sætte noget til. Men jeg er ikke
sikker.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 18-09-07 16:28

> Umiddelbart tror jeg det er din footer der er for stor. Den står til
> 100 % og det mener jeg ikke du kan sætte noget til. Men jeg er ikke
> sikker.

Det tror jeg nu nok, at man kan, men så er problemet nok den padding på
25px, der er sat på body.

Fra : Hanne Svensmark

Dato : 18-09-07 16:43

Det med footeren løste problemet. Tak

Hanne

Fra : Casper Christiansen

Dato : 18-09-07 16:43

> Det tror jeg nu nok, at man kan,
Ja jeg slog det lige op. Jeg tænkte på når man arbejder med flere divs
ved siden af hinanden. Så giver det nemlig problemer.
> men så er problemet nok den padding på 25px, der er sat på body.
ja med en padding på 25 px og 100% footer giver det nok et problem. Så er
du ude og bruge mere end 100 % jo.
Tror det er bedre at fjerne padding også give elementerne der skal have
padding det istedet. Tror det giver et bedre resultat.