forskelle asp og chiliasp. php og php5
Fra : sew

Dato : 16-09-07 22:59

Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er mellem asp og chiliasp.
På samme måde hvad er forskellen mellem php og php5.

Årsagen er at jeg sider bokser med en hjemmeside, hvor udbyderen kun har
chiliasp og php5. Og jeg kan sandt for dyden ikke få alminde asp og php kode
til at virke.
Jeg har været inde på www.html.dk for at lære sprogne. Men render hele tiden
panden i mod at serveren har chiliasp og php5. Så hvis der var en venligt
meneske der fortælle mig hvordan jeg kunne omgå problemet. Ja så ville jeg
blive glad. - Og ja jeg ved godt at jeg blot kunne skifte server.
Men det er ikke mig der ejer domænet. Jeg bygger det blot

På forhånd tak.
MVH
Svend Erik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-09-07 23:04

sew wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er mellem asp og
> chiliasp. På samme måde hvad er forskellen mellem php og php5.

Det er der sikkert i asp-gruppen. Her snakkes javascript.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-09-07 23:06

Erik Ginnerskov wrote:

> Her snakkes javascript.

Vrøvl, det var den gruppe, jeg var i lige før. Her er det html og css.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Birger

Dato : 16-09-07 23:14

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev i en meddelelse

> Vrøvl, det var den gruppe, jeg var i lige før. Her er det html og css.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk/ - http://ginnerskov.dk/