Kan man blande PHP og Frontpage
Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-09-07 18:22

Hej NG

Jeg arbejder med noget der skal sikres med password og jeg har kigget en hel
del på forskellige JavaScript og fundet dem for lette. da de fleste kan
aflæses ved hjælp af "vis kilde"

Derfor er jeg begyndt at kigge lidt på hjemmesideskolens Passwordkontrol med
php http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phppass/default.php
Men inden jeg sætter mig ind i noget, der ser indviklet ud, vil jeg gerne
vide om jeg kan bruge php når jeg arbejder i frontpage??

Venlig hilsen
Jesper

Fra : Wilstrup

Dato : 30-09-07 18:43

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)>
skrev i meddelelsen
> [...]
> Men inden jeg sætter mig ind i noget, der ser indviklet ud,
> vil jeg gerne vide om jeg kan bruge php når jeg arbejder i

javist - og man kan også i frontpage lave individuelle
adgangskoder uden at lave scripts - i hvert fald hvis din
udbyder accepterer det.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-09-07 18:55

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> javist - og man kan også i frontpage lave individuelle adgangskoder uden
> at lave scripts - i hvert fald hvis din udbyder accepterer det.
Ok, min udbyder (e-navn) tillader det meste, gider du forklare dig lidt
nærmer.

På forhånd tak.
Jesper

Fra : Wilstrup

Dato : 30-09-07 21:26

skrev i meddelelsen

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Ok, min udbyder (e-navn) tillader det meste, gider du
> forklare dig lidt nærmer.

Desværre -jeg er på vej i seng -jeg skal tidlig op i morgen og
begynde en rejse til Berlin- her skal jeg være væk en uges
tid, så før da kan jeg intet kommentere (det er en
arbejdsuge) - men FrontPage 2003 har faktisk mulighed for at
man selv kan administrere kontoen og sætte andre til det, hvis
man ønsker - men det afhænger altså som sagt af udbyderens
indstillinger på serveren - om der er server-extensions etc.
(det sidste ved jeg ikke nødvendigheden af i denne
situation) - jeg har FP2003 og jeg kan sagtens indstille den
til at anvende flere brugere, hvor password skal anvendes.

Men nu godnat!

Fra : enkvinde

Dato : 30-09-07 22:46

> [...]
> Men inden jeg sætter mig ind i noget, der ser indviklet ud, vil jeg gerne
> vide om jeg kan bruge php når jeg arbejder i frontpage??

Hej Jesper

Jeg bruger selv megen php på mine FrontPages sider og det giver ingen
problemer.

Frontpages kan endda åbne dine php sider i html, hvilket er ret smart, når
man sidder og designer.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk