Die Hard Box
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-07-01 16:56

Så har jeg fået min idag....

Den er for fed... Nå, men jeg skal til at se film nu...

Jesper

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 10-07-01 20:05

Jesper Nielsen <jn@elvis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9if8bj$1qt3$1@news.cybercity.dk...
> Så har jeg fået min idag....
>
> Den er for fed... Nå, men jeg skal til at se film nu...
>
> Jesper

Simpelthen en af de bedste DVD bokse, nogensinde !

Så With A Vengeance igår, og bare DTS lyden er nok til at få mig til at
sidde og klappe i hænderne, igen, over denne fantastiske actionfilm.

Jeg skal bare ha' set de to andre Die Hard's meget snart.

Dyrk iøvrigt lige al det ekstramateriale, som Fox har smidt på
disc'ene......det er stort. Jeg glæder mig til at se det "gag reel" der er
på Die Hard......det MÅ være sjovt......håber der er noget med Alan Rickman
!

Åh, jeg ku tale i lang tid om hvorledes Die Hard (den første) re-definerede
hele actiongenren, men det ved I godt allesammen, alligevel

Thomas

Fra : Ultra

Dato : 10-07-01 20:56

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
re-definerede
> hele actiongenren, men det ved I godt allesammen, alligevel

Jep! :)

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 10-07-01 20:58

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in message

> [...]
> disc'ene......det er stort. Jeg glæder mig til at se det "gag reel" der er
> på Die Hard......det MÅ være sjovt......håber der er noget med Alan

Jeg sad og så dem det meste af extramaterialet for en uges tid siden og må
nok indrømme at jeg var lidt skuffet over gag-reel'en, der mest består af
Bruce Willis der smiler lidt en gang imellem og alternative seriøse takes på
enkelte scener.

Til gengæld er John McTiernan's kommentarer ganske underholdende og sjove.
Det interactive slide-show er rent faktisk en ordentlig bunke 'skjult'
extramateriale !

(c:
Rasmus

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 12-07-01 10:02

"Rasmus Christiansen" <rasmus@axelmusic.dk> wrote in message
> [...]
> Bruce Willis der smiler lidt en gang imellem og alternative seriøse takes

Jeg må indrømme at jeg generelt er en smule skuffet over ekstramaterialet.
Både kvantiteten og kvaliteten. Især det sidste. Kvantiteten havde nok været
ok, hvis kvaliteten havde været højere. De der effekt sammeligninger. De er
nærmest alle sammen utoligt kedelige og intetsigende. Havde man smidt dem
ind i en lille featurette og smidt noget snak på, hvor folk med forstand på
det, havde fortalt lidt om hvordan og hvorfor, istedet for blot at se noget
video med Green Screen i baggrunden og så set det med baggrund bagefter.
Eller en model at et fly, der ellers ikke har den store sammeligning med det
klip man ser ummidelbart efter. Den alternative slutning på nummer 3 er OK,
men de kunne godt have piftet kvaliteten op. Og kommetarene fra forfatteren
var lidt intetsigende til den. Han sagde selv at det var første gang han så
den, og kunne knapt huske det selv. Ikke nogen komentar fra instruktøren
eller produceren om præcis hvorfor man havde valgt at skifte den. Bare
forfatteren der troede noget, og så sagde at han synes den var bedre og at
de skulle ikek have gjort det. Igen lidt skuffende. Og den "branching
Version" på den første? Havde det været et stort problem at gøre det
ordentligt, og få fikset det effekt klip, som nu er sort/hvid? Det er for
discount, når man prøvet at gøre det luksus. Jeg har kun fået tygget mig ca.
2/3 igennem det føreste kommentar spor. Men det er ikke vildt informativt,
og jeg synes det er meget sitraherende den måde at det tydeligvis er to
personer der snakker om to forskellige ting og der så klippes frem og
tilbage. Jeg synes slet ikke det virker. Og de har ikke meget spændende at
sige heller. Og jeg savner også kommentarer til de få deleted scenes der er,
selvom jeg synes alle dem der er på alle tre film (eller rettere de to
første), at det har været det den rigtige beslutning at klippe dem. Men det
kunne alligevel være rart at høre hvorfor.

> Til gengæld er John McTiernan's kommentarer ganske underholdende og sjove.
Jeg kan jo bare håbe at du snakker om nummer tre, så jeg har noget til gode.

> Det interactive slide-show er rent faktisk en ordentlig bunke 'skjult'
> extramateriale !
Ok, det må jeg hellere få set så, men ummidelbart ikek min favorit type
ekstra.

Joakim