Har nogle her sejlet til Norge...?
Fra : Anders Lassen & Hell~

Dato : 10-07-01 16:34

.....via Sverige - og ved hvor langt der er?

Vi overvejer at sejle fra Helsingør til den sydnorske skærgård - gennem den
vestsvenske skærgård. DLSK siger at der er godt 250 sømil. Men jeg mistænker
at der er væsentligt længere, for når man ser på de detaljerede søkort er
hele vejen gennem den svenske skærgård snørklet og kroget - så jeg mistænker
at der er en hel del længere.

Nogle her med en logbog, der kan give deres bud på en længde?

MVH

Anders Lassen
Helsingør

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 10-07-01 19:43

Ja, jeg var med færgen fra FRH til Oslo en gang.

Leo

Fra : Bo Carlé

Dato : 10-07-01 21:54

"Anders Lassen & Helle Krog" <anders.lassen@city.dk> skrev i en meddelelse
> ....via Sverige - og ved hvor langt der er?

Hent <Så til søs> på:

http://users.cybercity.dk/~dsl47576/

Programmet regner både kurs og distance ud.

Med venlig hilsen

Bo

Greybeardet@hotmail,com