problem med opsætning af lille netværk!
Fra : balslev

Dato : 23-01-01 22:39

Jeg har haft adgangskontrol på brugerniveau slået til på min WIN98se for at
eksperimentere med det, og har besluttet at det skal jeg ikke bruge.
Spørgsmålet er nu hvordan jeg fjerner det igen.
Kan man blot slette de ekstra "desktop"-e, der er oprettet under profiles,
eller er der noget andet der ligger og gemmer sig andre steder - f.eks. i
registreringsdatabasen.
Spørgsmålet er aktuelt fordi jeg har problemer med at få adgang til mit
lokale netværk under windows.
netværket består af en hub med 3 PC-er tilsluttet.
TCP/IP, fil/printerdeling,klientprogram til Microsoft-netværk. Jeg har hul
igennem nettet idet jeg får en fejlmeddelelse på begge PC-er hvis jeg
konfigurere med samme IP-nummer. Jeg har en fornemmelse af at adgangen til
netværket er betinget af et bestemt logon til Windows, som jeg ikke længere
kan huske.

Fra : Tavs Dokkedahl

Dato : 24-01-01 02:49

Du kan slette alle dine Win logons ved at søge på *.pwl, slette filerne og
genstarte..

Fra : P Balslev

Dato : 24-01-01 10:49

"Tavs Dokkedahl" <td@computeraid.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan slette alle dine Win logons ved at søge på *.pwl, slette filerne og
> genstarte..

Det giver mig mulighed for at definere mig nogle nye brugere med tilhørende
passwords, men desværre løser det ikke mit netværksproblem.
Vedrørende "profiles" - kan de blot slettes?

mvh Peter