MS Windows
briani 27239
Windows logind
Fra : Søren

Dato : 14-09-07 22:14

Hjælp-..

Jeg har været inde og rode i...control userpasswords2..

Jeg står ikke som bruger / admin mere..

Og når jeg stater windows xp op, står der log på som bruger, men der er
ingen ting at logge på som, bare helt blå skærm..

Har prøvet at være inde og tilføje en ny bruger i ...control
userpasswords2... men så siger den, bruger findes allerede...

Hvordan genskaber jeg mig som bruger ???

Håber i kan hjælpe

Søren

Fra : Viktor Andersen

Dato : 16-09-07 20:29

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> userpasswords2... men så siger den, bruger findes allerede...
>
> Hvordan genskaber jeg mig som bruger ???

Hej Søren,

Har du prøvet med en systemgendannelse?

Hilsen
Viktor