Ordbog i Nokia 8210
Fra : Xray

Dato : 10-07-01 14:21

Hey.

Har hørt der ikke er nogen ordbog i 8210'eren - er det sandt? Kan man
eventuelt tilføje den via noget nyt software??

Xray

Fra : Morten Sørensen

Dato : 10-07-01 14:56

Jo der er sKU

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 10-07-01 14:56

Ja, du taster #www.crazynight.dk# under fuldmåne og vupti daisy er der
ordbog i svinet.

Nej. spøg til side, jeg har ordbog i MIN 8210.

--

:] Have a smiley day!

Kenneth Lund Petersen

70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer

75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Karsten Vinding

Dato : 10-07-01 15:39

Xray wrote:

> Har hørt der ikke er nogen ordbog i 8210'eren - er det sandt? Kan man
> eventuelt tilføje den via noget nyt software??

Der _er_ ordbog i 8210, og den virker fint. Jeg har oplevet at de glemte
at lægge den danske i under en SW opdatering, men det blev nu hurtigt
fikset

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.