Salgsbutikken?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 12-09-07 15:36

Jeg tænker på at købe en Nokia E 90 hos Salgsbutikken i Roskilde,
men det er meget vigtigt at vide hvordan de i praksis forholder sig til
en evt rep på garanti.

Er ikke meget for at stå med en mobilos til en værdi af ca 6000 Kr og
så finde ud af at forhandeleren er ligeglad....

En der nogle af jer der har erfaring med Salgsbutikken???

http://www.salgsbutikken.dk/

Mvh Henrik

Fra : NG

Dato : 13-09-07 06:44

"Henrik, Silkeborg" <NOTdk8008@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så finde ud af at forhandeleren er ligeglad....
>
> En der nogle af jer der har erfaring med Salgsbutikken???

Jeg har købt flere telefoner fra dem og altid - naturligvis - uden
problemer.

Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : Anders Majland

Dato : 13-09-07 08:39

> Jeg har købt flere telefoner fra dem og altid - naturligvis - uden
> problemer.

Et postordrekøb og en reklamationssag kan være to meget forskellige ting ...

Fra : Jonas Kofod

Dato : 13-09-07 09:30

Anders Majland skrev:

> Et postordrekøb og en reklamationssag kan være to meget forskellige ting ...

Prøv at lav et opslag på Google . De har både været i fjernsynet og
alt muligt.

Fra : Snakee

Dato : 16-09-07 01:46

Wed, 12 Sep 2007 16:35:55 +0200 skrev Henrik, Silkeborg følgende på
hovedet af en knappenål:

> En der nogle af jer der har erfaring med Salgsbutikken???

Jeg har ikke personlige erfaringer med dem men de blev da vidstnok
i sin tid smidt af mobilpriser p.g.a. noget prisfusk (aftalte priser mener
jeg det handlede om men jeg kan tage fejl) så jeg ville holde mig væk fra
dem. De har ikke det allerbedste ry.

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.