Sony Ericsson P1 - hvor?
Fra : Jan Tønder

Dato : 12-09-07 10:54

Hej.

Nu har Sony E. været på markedet i nogle uger - og ja, den kan bestilles
hjem uden abonement i de fleste mobil-butikker, men hvilke telefonselskaber
tilbyder den med tilknyttet abonnement - gerne 3G?

Hilsen

Jan

Fra : John

Dato : 12-09-07 11:00

Jan Tønder skrev:
> [...]
> hjem uden abonement i de fleste mobil-butikker, men hvilke telefonselskaber
> tilbyder den med tilknyttet abonnement - gerne 3G?

Jeg undersøgte markedet inden jeg købte min.

Udmeldingen var følgende:

Telia: den får vi med ret stor sandsynlighed ikke.

Sonofon: Den skal testes først. Der kan gå fra uger til måneder inden vi
har den klar.

3G: Vi får den ikke, da P990 stort set ikke solgte. Andre har nævnt 3
kommer til at sælge den.

TDC: Tilbød den kun med et erhvervsabonnement, og jeg kunne kun spare
100 kr. i forhold til at købe den uden abonnement.

Jeg købte min til 3.595 kr. hos CBB - mest af alt fordi jeg helst undgår
brandede telefoner, ikke gad vente og slet ikke gider 3.

Mvh

John

Fra : Jan Tønder

Dato : 14-09-07 12:08

> [...]
>
> Jeg købte min til 3.595 kr. hos CBB - mest af alt fordi jeg helst undgår
> brandede telefoner, ikke gad vente og slet ikke gider 3.

Hej John.

Tak for det (deprimerende) svar.

Hilsen

Jan