Zyxel P100 - Call Bumping??
Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-01-01 20:58

Hej NG!

Nu har jeg ledt så jeg sveder. Jeg kan ikke finde ud af om Zyxel P100
understøtter Call Bumping. Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig det,
så jeg slipper for at lede mere?

--
Rasmus

Alle dyr er lige... Men nogen dyr er mere lige end andre!

Fra : Gert

Dato : 24-01-01 16:20

hejsa
Ja P100 understøtter CB

du aktivere det inde i menu 2 ( ISDN SETUP ) gå under
advanced.

med Venlig Hilsen
Gert Møller

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-01-01 17:48

> du aktivere det inde i menu 2 ( ISDN SETUP ) gå under
> advanced.

Der er kun "phone x call waiting", og det er ligemeget om de står til
"enable" eller "disable". Det virker ikke ligemeget hvad, og ja - jeg har
"banke på" hos TDC!

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-01-01 19:34

"Rasmus Rosenquist" <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> wrote in message

> Der er kun "phone x call waiting", og det er ligemeget om de står til
> "enable" eller "disable". Det virker ikke ligemeget hvad, og ja - jeg har
> "banke på" hos TDC!

Har du nogle ISDN telefoner?
Fordi isåfald er det her du skal finde din synder. Det skulle ikke virke
såfremt du havde isdn telefon tilkoblet...

/Dennis

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-01-01 20:29

> Har du nogle ISDN telefoner?

Ja - så er det nok derfor! Jeg troede bare at den telefon, som er tilsluttet
routeren ville ringe, men der sker ikke andet end at den lægger den ene
linie ned. Det er jo ikke nok til at man finder ud af at nogen ringer til
en.

Fra : Gert

Dato : 24-01-01 23:40

hejsa
jeg fortalte kun hvad jeg fik at vide fra Zyxel dk, jeg har selv samme
router , men bruger ikke banke på funktionen, så hvir vidt det virker det
kan jeg kun gætte mig til :c)