Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Smartmedia kortlæser til win 2000
Fra : Erik Aalund

Dato : 10-07-01 14:04

Jeg har en kortlæser til Smartmedia kort.
Det er en flad næstenfirkantet USB kortlæser med en gennemsigtig grøn
"overdel".
Jeg kan ikke få den til at fungere under Win 2000.

Er der nogen der evt. kan hjælpe mig med en anden driver eller andet godt
råd.

På forhånd tak.

Erik Aalund
Esbjerg
aalund@esenet.dk

Fra : Erik Aalund

Dato : 11-07-01 07:41

Ingen panik!!!!
Jeg har løst problemet.

Det er ikke sådan når man går fra Mac til PC...man bliver jo helt nybegybder
igen......

Fortsat god sommer.
Vh
Erik