Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste online foto gallery
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 22:14

Jeg har brugt Picasa/Google til at lægge mine billeder op på, især kan jeg
godt lide det, fordi jeg kan lave private albums. Men hvis der findes noget
bedre, vil jeg meget gerne høre om det, så jeg vil bare spørge hvad folk her
i gruppen har af erfaringer med andre sites?

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
Grafisk designer og illustrator
www.malenehald.dk
www.tegnebloggen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 22:35

Sitet www.megapixel.dk har eksisteret i adskillige år og har altid fungeret
ganske glimrende. Det har svinget lidt imellem om man skal betale eller ej,
i øjeblikket koster det vist en lille smule at anvende det. Prisen for
anvendelse er fuldkommen uden betydning i forhold til prisen for dit kamera.
Sidst jeg brugte det kostede det vist under 30kr for adskillige GB i flere
måneder, og man kan betale med dankort.

Specielt de mange forskellige upload metoder, fx. e-mail, zip og ftp gør
dette site ekstra interessant. Brugerne af dine billeder kan desuden
dowloade hele albummet i ZIP format. Jeg kan klart anbefale www.megapixel.dk

(Dette er skrevet med forbehold for at jeg har ikke været ind og checke om
sitet stadig findes, og hvad de aktuelle priser er)

Mvh.
Anja

Fra : rt

Dato : 12-09-07 07:33

> [...]
> noget bedre, vil jeg meget gerne høre om det, så jeg vil bare spørge hvad
> folk her i gruppen har af erfaringer med andre sites?

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål. Du er tilsyneladende tilfreds med
Picasa, men spørger efter noget bedre. Bedre på hvilken måde?
Hvad er det mere konkret du savner i Picasa, eller er mindre
tilfreds med. Så kan være folk nemmere kan hjælpe dig.
Eller beskriv dine ønsker til et fotogallery. Skal det være et
program, der kan generere et galleri, som du så kan lægge
op på din egen hjemmeside, eller skal det være en portal,
hvortil du kan uploade dine billeder, a la flickr mv.?

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Jesper Juul

Dato : 12-09-07 08:54

Malene Hald skrev:
> [...]
> bedre, vil jeg meget gerne høre om det, så jeg vil bare spørge hvad folk her
> i gruppen har af erfaringer med andre sites?

Jeg synes pbase.com fungerer fint, men det kommer jo an på hvad det er
som du savner.

Jesper

Fra : Karl Johan Agesen

Dato : 02-11-07 23:20

Jesper Juul skrev:

> Jeg synes pbase.com fungerer fint, men det kommer jo an på hvad det er
> som du savner.
>
> Jesper
Jeg har brugt på Picasaweb og Pbase, og jeg ser ingen større forskel på
de 2 sites - ud over at man skal betale for den plads man bruger på
Pbase, og måske er Picasaweb lidt lettere at anvende

Hilsen Karl Johan