MS Windows
briani 27239
Fejlmelding ?
Fra : Olsen

Dato : 13-09-07 06:23

Hvad betyder denne fejlmeddelelse i XP :

Registreringsdatabasen for brugeren xxxx-C8891516AA\xxx blev gemt, da et
program eller en tjeneste brugte den, da der blev logget af. Den hukommelse,
der blev brugt af brugerens registreringsdatabase, er ikke frigjort.
Registreringsdatabasen fjernes, når den ikke længere er i brug.

Det skyldes i de fleste tilfælde tjenester, der kører som brugerkonto.
Forsøg at konfigurere tjenesterne til at køre i enten kontoen LocalService
eller NetworkService."

Hvordan retter jeg det ?

\Olsen

Fra : kep

Dato : 13-09-07 20:24

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Det skyldes i de fleste tilfælde tjenester, der kører som brugerkonto.
> Forsøg at konfigurere tjenesterne til at køre i enten kontoen LocalService

Hej
Prøv om du kan finde noget her, ved at indtaste
Hændelses-id og Kilde
http://eventid.net/search.asp
Jeg får selv denne fejlmelding, når jeg bruger et
bestemt program, men har ikke kunnet finde nogen løsning.
Mvh
kep

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-09-07 20:30

> [...]
>

> Det skyldes i de fleste tilfælde tjenester, der kører som brugerkonto.
> Forsøg at konfigurere tjenesterne til at køre i enten kontoen LocalService

Du skriver ikke hvilken windows det drejer sig om

Ved du hvilken service der giver fejlen. Hvis du gør lader du den bare kører
med local system account

Hvis det er XP dk kan nedenstående bruges.

Kør > Services.msc > find tjenesten > højreklik > egenskaber > log på > hak
i lokal systemkonto

Hvis du ikke ved hvilken service der giver fejlen, kan du ganske givet finde
ud af det ved at checke eventloggen.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-09-07 20:31

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du ikke ved hvilken service der giver fejlen, kan du ganske givet
> finde ud af det ved at checke eventloggen.

Glem det med at du ikke skriver hvilken version af windows det er. Jeg kan
bare ikke læse.

Bjarne K.

Fra : Olsen

Dato : 15-09-07 07:47

Bjarne K. wrote:
> [...]
>
> Hvis du ikke ved hvilken service der giver fejlen, kan du
> ganske givet finde ud af det ved at checke eventloggen.

Alle tjenester har hak ved lokal systemkonto.

\Olsen