Bilvask med Lakforsegling
Fra : Andy Dufresne

Dato : 11-09-07 10:02

Hej,

Vi har, i nærheden, fået en bilvask, hvor man kan få lakforsegling.

Kan det være noget værd gjort på den måde??

Det der måske kan tale for, er at det jo nok kan blive gjort NOGET
oftere end det ellers ville blive.

/Andy

Fra : Mogens

Dato : 11-09-07 22:35

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi har, i nærheden, fået en bilvask, hvor man kan få lakforsegling.

Skyllevoks?

> Kan det være noget værd gjort på den måde??

Jeg undgår altid programmer med lakforsejling

> Det der måske kan tale for, er at det jo nok kan blive gjort NOGET oftere
> end det ellers ville blive.

IMO kan intet erstatte en Sonax-behandling 2 gange om året.
Især den ene af mine biler (lys lak) bliver vanvittig flot af den
røde Sonax, som renser og polere i eet hug. "Bilvasken" på
tanken kan ikke ersatte en ordentlig polering...

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 15:32

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> røde Sonax, som renser og polere i eet hug. "Bilvasken" på
> tanken kan ikke ersatte en ordentlig polering...

Jo.
TurtleWax.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 15:31

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Vi har, i nærheden, fået en bilvask, hvor man kan få lakforsegling.
>
> Kan det være noget værd gjort på den måde??

Uha en masse kommaer.
En lakforsegling via en gang bilvask, glem det.
Det sælger og gir en god mavefornemmelse.
Hellere den billigste vask oftere.