Indsætte i <textarea>
Fra : Lone Dyhr Jensen

Dato : 09-09-07 19:09

På samme måde som jeg kan hente indhold fra <textarea
name="indhold"></textarea> ved at skrive request.form("indhold") hvordan kan
jeg så på modsat vis indsætte noget i min textarea kaldet indhold?

Fra : Dennis Munding

Dato : 09-09-07 19:41

Hej Lone!
"Lone Dyhr Jensen" skrev i en meddelelse:
> På samme måde som jeg kan hente indhold fra <textarea
> name="indhold"></textarea> ved at skrive request.form("indhold") hvordan
> kan jeg så på modsat vis indsætte noget i min textarea kaldet indhold?

Jeg er ikke sikker, men jeg tror, at du er havnet i den forkerte gruppe -
det ligner noget javascript...?
I så fald er den rette gruppe: news: dk.edb.internet.webdesign.clientside

Dennis Munding
http://as-transport.dk/ -Sikker transport af dine møbler!
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : Dennis Munding

Dato : 09-09-07 19:43

Hej igen...
"Dennis Munding" skrev i en meddelelse

[SNIP]

> I så fald er den rette gruppe: news: dk.edb.internet.webdesign.clientside

Argh! Fik lige lavet et mellemrum for meget i adressen, så den ikke er
klikbar - jeg prøver lige igen:

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-09-07 20:21

> Jeg er ikke sikker, men jeg tror, at du er havnet i den forkerte gruppe -
> det ligner noget javascript...?
> I så fald er den rette gruppe: news: dk.edb.internet.webdesign.clientside

Tror mere, at det er ASP.
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Mon det er dette, Lone efterspørger:
<textarea name="indhold"><%=indhold%></textarea>
....hvor <%=indhold%> er indholdet - f.eks. hentet fra en database - eller
request.form("")