MS Windows
briani 27239
Problem med driver
Fra : LG

Dato : 09-09-07 07:17

Efter en format kan jeg simpelthen ikke få mit gamle Canon PowerShot A20 til
at arbejde sammen med XP. Jeg har installeret VIA-driveren samt den
nødvendige software.
Hovedprogrammet Zoombrowser bliver ved med at sige, at der ikke kan skabes
connect til kameraet. Det har før fungeret upåklageligt, men nu vil det
altså ikke overføre billeder fra kamera til PC
Jeg tror at det er et USB/driverproblem, derfor spørger jeg om gode råd i
denne newsgruppe.

Fra : Lyrik

Dato : 09-09-07 13:11

Den 09.09.2007 kl. 08:16 skrev LG <leifgraversen@mail.dk>:

> [...]
> altså ikke overføre billeder fra kamera til PC
> Jeg tror at det er et USB/driverproblem, derfor spørger jeg om gode råd i
+++++++++++++
Der skal ikke bruges drivere til USB i XP. De er til win98 og lignende.
Jeg ville afinstallere via-driveren. Eventuelt kan du lægge din
XP-installatoionsplade i og trykke start->kør og skrive: sfc /scannow og
trykke enter. Så gennemhegler den systemet for manglende drivere og
systemsoftware og udbedrer skaden.

Det er det samme med Bluetooth. Man må aldrig installere drivere til den.
de eneste fungerende bluetoothdrivere er dem der er i servicepack2.
By the way? Du har vel installeret servicepack2?

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.