Røde lejesvende i DR
Fra : Martin Larsen

Dato : 08-09-07 11:40

Hørte lige overskrifterne til middagsradiovisen og slukkede.

"USA's hadeobjekt nr 1 Osama bin Laden har udsendt en ny video"

Således præsenterer en rød tvangslicensfinancieret manipulator, den
islamistiske terrorleder for i et dobbeltgreb at latterliggøre USA og
"harmløslighedsgøre" en kær muhammedansk åndelig leder.

Man kan desværre finde snesevis af den slags små "nålestiksoperationer",
hvor de røde svin i DR groft misbruger deres stilling.

LUK DR NU!

Mvh
Martin

Fra : Jim

Dato : 08-09-07 11:45

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Man kan desværre finde snesevis af den slags små "nålestiksoperationer",
> hvor de røde svin i DR groft misbruger deres stilling.

Prøv at smide den i DR's debat.
Se om du kan fange DR-medarbejdernes opmærksomhed.
Jeg er nemlig ikke så sikker på, at de læser med her.
Jeg er for øvrigt helt enig med dig.

Fra : Wilstrup

Dato : 08-09-07 13:51

"Jim" <noonespecial@nospamtodayplease.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>>
> Prøv at smide den i DR's debat.
> Se om du kan fange DR-medarbejdernes opmærksomhed.
> Jeg er nemlig ikke så sikker på, at de læser med her.

Undrer mig ikke - for i jeres optik er enhver kritik mod USA =
røde lejesvende i DR. Denne forslidte frase har nogle af jer
fjolser naturligvis taget op igen fordi I ikke kan tåle kritik
af jeres elskede USA med krigsforbryderen Bush i spidsen.

Fra : Tim Petersen

Dato : 08-09-07 14:21

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> [...]
> naturligvis taget op igen fordi I ikke kan tåle kritik af jeres elskede
> USA med krigsforbryderen Bush i spidsen.

Har ikke noget med USA at gøre... det er kun fordi de er nogle små røde
svin, at vi hidser os op.

Tim

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-09-07 14:37

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Jim" <noonespecial@nospamtodayplease.com> skrev i meddelelsen

> Undrer mig ikke - for i jeres optik er enhver kritik mod USA = røde
> lejesvende i DR.

At du ikke fatter at dette er en helt malplaceret måde at "kritisere" på,
viser med al tydelighed hvor afsporet du er i dine evige benægtelser

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 08-09-07 20:15

> [...]
>
> At du ikke fatter at dette er en helt malplaceret måde at "kritisere" på,
> viser med al tydelighed hvor afsporet du er i dine evige benægtelser

Kære Martin m.fl.

Det er halsløs gerning at diskutere med de venstreorienterede. Drop dem og
brug krudtet på mere konstruktiv og frugtbar debat.

Bedste hilsner

Kert Rats

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-09-07 20:32

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Det er halsløs gerning at diskutere med de venstreorienterede. Drop
> dem og brug krudtet på mere konstruktiv og frugtbar debat.

Af hjertet tak. Jeg var ellers længe i tvivl.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-09-07 21:01

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det er halsløs gerning at diskutere med de venstreorienterede. Drop dem og
> brug krudtet på mere konstruktiv og frugtbar debat.

Jeg satser ikke på øjeblikkelig grådkvalt omvendelse, lovprisning og
takketale.

Men en gang ad åre vil AHW og Kimse takke Martin Larsen, fordi han hjalp dem
lidt.

Mvh
Martin

Fra : bæ9

Dato : 08-09-07 21:02

Kert Rats wrote:
> [...]
>
> Det er halsløs gerning at diskutere med de venstreorienterede. Drop dem og
> brug krudtet på mere konstruktiv og frugtbar debat.

sluk pc'eren og få et job.....

Fra : Pjensen73

Dato : 08-09-07 11:56

Den Sat, 08 Sep 2007 12:44:54 +0200 skrev Jim:

> [...]
>>
> Prøv at smide den i DR's debat.
> Se om du kan fange DR-medarbejdernes opmærksomhed.
> Jeg er nemlig ikke så sikker på, at de læser med her.

Ja, hvis de ikke sletter indlægget.:_(

Fra : Pjensen73

Dato : 08-09-07 11:57

Den Sat, 08 Sep 2007 12:39:47 +0200 skrev Martin Larsen:

> [...]
>
> Man kan desværre finde snesevis af den slags små "nålestiksoperationer",
> hvor de røde svin i DR groft misbruger deres stilling.

Ja, eller gør det i det mindste til en betalingskanal, ligesom TV3. Så kan
vi selv vælge om vi vil have den eller ej.

Fra : Ralph

Dato : 08-09-07 14:03

> hvor de røde svin i DR groft misbruger deres stilling.
> LUK DR NU!

Som om DET ikke er nok, i aftes i Hit Med Sangen, styret af ræverøde Peter
Kjær - som oven i købet er forhåndværende stand upper - sang en
kommuniststisk "skuespillerinde" Internationale.
Og alle de røde lejesvende kunne synge med - skandale.

--
Ralph

Fra : bæ9

Dato : 08-09-07 16:52

Ralph wrote:
> [...]
> kommuniststisk "skuespillerinde" Internationale.
> Og alle de røde lejesvende kunne synge med - skandale.

hal da helt kæft for noget vrøvl. man sku tro der stod 1950 på
kalenderen. du er da vist en meget gammel mand

Fra : Ralph

Dato : 08-09-07 17:30

"bæ9" <kill.filter@me> skrev i en meddelelse
> hal da helt kæft for noget vrøvl. man sku tro der stod 1950 på kalenderen.
> du er da vist en meget gammel mand

Det hedder ironi - det er sårn nåed nymodens nåed.

--
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 08-09-07 17:54

> Det hedder ironi - det er sårn nåed nymodens nåed.

Hvis vi så lige skal være lidt alvorlige, så siger din reaktion mere om
gruppen som sådan, end om dig og mig - trist.

--
Ralph

Fra : bæ9

Dato : 08-09-07 20:02

Ralph wrote:
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis vi så lige skal være lidt alvorlige,

øv

så siger din reaktion mere om
> gruppen som sådan, end om dig og mig - trist.

mere øv - der er fyldt med båtnakker på hele usenet og der er ganske få
der er værd at tage alvorligt - og dermed ka jeg ikke tage usenet
alvorligt.....

.... så ikke øv alligevel, for det er så sjovt - lisså sjovt som når man
siger bøh i en hønsegård...

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-09-07 18:32

> Det hedder ironi - det er sårn nåed nymodens nåed.

*LOL*

Det siges, at mennesker med særlige personlighedsforstyrrelser mangler evnen
til at forstå ironi. Det samme skulle gælde for autister/Aspergere. Psykisk
udviklingshæmmede forstår - i sagens natur - heller ikke ironi.

Jeg vil overlade det til andre at vurdere, hvilken kategori Bæ er
hjemhørende i.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : bæ9

Dato : 08-09-07 20:21

Jens Bruun wrote:
> [...]
> udviklingshæmmede forstår - i sagens natur - heller ikke ironi.
>
> Jeg vil overlade det til andre at vurdere, hvilken kategori Bæ er

hæhæ - den lader vi så stå lidt, jens......

Fra : bæ9

Dato : 08-09-07 19:54

Ralph wrote:
> "bæ9" <kill.filter@me> skrev i en meddelelse
>
> Det hedder ironi - det er sårn nåed nymodens nåed.

hmmm - den spottede jeg så ikke lige, men så ka jeg godt li dig

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-07 14:44

On Sat, 8 Sep 2007 12:39:47 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Man kan desværre finde snesevis af den slags små "nålestiksoperationer",
>hvor de røde svin i DR groft misbruger deres stilling.

Jeg læste for øvrigt forleden på DR-TTV, om de 4 (tror jeg) autonome
der blev idømt 3 - 4 måneder for at lave ballade på Nørrebro... Men
overskriften lød "4 unge frikendt for vold"...